فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

توزیع بیش از 100 بسته معیشتی در کرمانشاه

سردار «حاجیان» از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معشیتی در قالب طرح مومنانه توسط یگان ویژه پاسداران کرمانشاه میان افراد نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ - 06April 2024

توزیع بیش از 100 بسته معیشتی در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معشیتی در قالب طرح مومنانه توسط یگان ویژه پاسداران کرمانشاه میان افراد نیازمند خبر دادو اظهار داشت: بسته‌های معیشتی با همت کارکنان یگان ویژه انتظامی استان تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند و ایتام توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود یکسال است که مرکزی تحت عنوان مرکز نیکوکاری در یگان ویژه انتظامی استان تشکیل و کارکنان این یگان از محل درامد و حقوق خود کمک‌هایی را به این مرکز انجام می‌دهند و در نهایت بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار افراد بی بضاعت و محروم قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر ۲۰۰ خانواده ایتام تحت حمایت دائمی یگان ویژه انتظامی استان قرار دارند، گفت: این خانوار‌ها در ایام مختلف سال از حمایت‌های لازم برخوردار می‌شوند و قطعا تا پایان سال جاری تعداد آن‌ها افزایش نیز خواهد یافت.

سردار حاجیان یادآوری کرد: در این مرحله از اجرای طرح مومنانه مواد غذایی مانند برنج، گوشت، روغن، رب گوچه، حبوباب و ... میان خانواده‌های نیازمند توزیع و ارزش مجموع آن‌ها را بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی  در پایان از اهتمام پلیس کرمانشاه برای کمک به خانوار‌های نیازمند خبر داد و گفت: کمک به ارتقاء معیشتی آن‌ها و تهیه نیاز‌های اولیه زندگی برای ان‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار