خروش کرمانشاهیان در روز جهانی قدس

مردم کرمانشاه همزمان با مردم سایر نقاط جهان فریاد انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی سر دادند.
کد خبر: ۶۵۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 05April 2024

خروش کرمانشاهیان در روز جهانی قدسبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، در استان کرمانشاه مردم مومن و روزه‌دار اعم از شیعه و سنی ساکن در ۱۴ شهرستان، همراه و همگام با سایر مناطق کشور باحضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مرگ بر اسرائیل و ندای آزادی قدس شریف را فریاد زده و جنایات اسراییل علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

شهروندان این استان مرزی که به تعبیر مقام معظم رهبری "سینه ستبر ایران " هم شناخته می‌شود با حضور خود در این راهپیمایی حماسی و سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق فتنه گر و صهیونیست، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله، ما در کنار رهبریم از پیروان حیدریم، تا خون در رگ ماست آمریکا دشمن ماست، انزجار خود را از استکبار و ایادی آن فریاد زده و همصدا خواستار نابودی رژیم کودک کش و غاصب اسراییل شده و با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین تجدید عهد کردند.

کرمانشاهی ها با حمل پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل و آمریکا امروز بعد از حدود یک ماه عبادت و بندگی خدا به خیابان ها آمدند تا حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کنند.

مسیر راهپیمایی امروز مردم در شهر کرمانشاه نیز از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع این شهر در حالی آغاز شد که اقشار مختلف مردم این شهر برای بیان پیام وحدت مسلمین و تلاش برای آزادی فلسطین یکدل شده بودند.

مردم همیشه در صحنه و روزه دار کرمانشاه همچنین با سردادن فریاد "یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو" خواستار اتحاد بیشتر امت اسلامی برای آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین از چنگال رژیم غاصب و جعلی اسرائیل جنایتکار شدند.

کودکان و نوجوانان و دانش آموزان دختر و پسر نیز امروز همپای پدران و مادران خود فریاد قدس متعلق به مسلمانان است را سردادند و در هر رنگ و لباسی با کودکان و نوجوانان فلسطینی هم پیمان شدند.

پیرزنان، پیرمردان، جانبازان جنگ تحمیلی، فرهنگیان و طلبه‌ها نیز در این راهپیمایی با همراهی خانواده و همکاران خود حضور پررنگی داشتند تا مثل همیشه اعلام کنند در مقابل این رژیم جنایتکار ایستاده‌اند.

مردم غیور کرمانشاه با شعور و درک بالای سیاسی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز شرکت کردند تا ثابت کنند که همواره میراث دار واقعی و مجری فرماین منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

در مسیر راهپیمایی، تعدادی از دانش آموزان با حضور در مکان های فرهنگی که برای اجرای برنامه های مختلف در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده بود اقدام به اجرای سرودهای انقلابی با مضمنون فلسطین و غزه کردند

این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع کرمانشاه با سخنرانی محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و قرائت قطعنامه پایانی به اتمام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار