حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج):

به دنبال شناخت واقعی نامزد‌های انتخاباتی باشید

حجت الاسلام یوسفی گفت: به دنبال شناخت واقعی نامزد‌ها باشید و کسانی که میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنند برای خدمت نیامدند.
کد خبر: ۶۴۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 07February 2024

  رای ندادن مصداق همراهی با دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در جمع کارکنان جهاد کشاورزی قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آمریکایی‌ها سه بار از ایران دعوت کردند تا در باره منطقه مذاکره کند، رهبر انقلاب فرمودند؛ ما در هیچ مذاکره‌ای با محوریت آمریکا شرکت نخواهیم کرد که رایس طرح خاورمیانه جدید را مطرح کرد یعنی به دنبال تجزیه کشور‌های منطقه بودند. 

وی تصریح کرد: آمریکا ۹ تریلیون دلار هزینه کرد تا کشور‌ها را تجزیه کنند و امنیت رژیم صهیونیستی و سلطه خودشان را بر کشور‌های منطقه تداوم ببخشند، اما از آنجا که خواست خدای متعال حکومت مستضعفین بر زمین است تمام هزینه و طرح‌های استکباری شکست خورد و نتیجه کار‌ها تشکیل جبهه قدرتمند مقاومت در منطقه بود. 

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: تحولات در دنیا و منطقه با سرعت زیاد در حال شکل گیری است و توانستیم انقلاب را به جهانیان صادر کنیم. انقلاب دست اهل و محرم است.   

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) اضافه کرد: روش‌های مختلف مانند جاسوسی در رده‌های تصمیم گیری، تصمیم سازی، امنیتی باعث شده که ایجاد یاس و نا امیدی کند، برخی جاهلانه خواست دشمن را انجام می‌دهند برخی‌ها آگاهانه و با علم به وضعیت جامعه در زمین دشمن و برای دشمن بازی می‌کنند که رای ندادن هم یک جور رای دادن است. 

وی افزود: دشمن برای اینکه مانع شتاب کشور شود با نفوذ و خرابکاری ابتدا نتیجه پروژه‌ها را به تاخیر می‌اندازد و افراد غیر متخصص را برای مدیریت‌ها انتخاب می‌کنند. 

یوسفی با اشاره به انتخابات مجلس در اسفند سال جاری گفت: در انتخابات پیش‌رو دشمن تمام ظرفیت خویش را به کار گرفته تا مشارکت حداکثری اتفاق نیفتد، به دنبال شناخت واقعی نامزد‌ها باشید و کسانی که میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنند برای خدمت نیامدند قطعا در مجلس به دنبال خیانت هستند مگر چقدر درآمد در مجلس است که ده‌ها میلیارد تومان هزینه می‌شود.   

یوسفی ابراز داشت: اگر شناخت از اصلح ندارید از معتمدین استفاده کنید تا در میان تایید صلاحیت شدگان بهترین‌ها را انتخاب کنید. قطعا مجلس ریل گذار کشور است انتخاب نمایندگان باید دقت بیشتری کرد تا قوانین، نظارت، حسابرسی و حساب کشی از عملکرد مسئول به درستی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار