پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «رستمی»

«آقامیری» به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «رستمی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ - 04February 2024

پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «رستمی»به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمد آقامیری» استاندار قم در پیامی، درگذشت «نصرت نمازی» مادر بزرگوار شهیدان «حمید، هادی رستمی» و جانباز «مجید رستمی» را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

درگذشت بانویی از قافله صبر حضرت زینب کبری (س) حاجیه خانم نصرت نمازی والده مکرم شهیدان گرانقدر حمید و هادی و جانباز سرافراز مجید رستمی موجب تاسف و تالم شد.

مادر فداکاری که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی مجاهد و ایثارگر تربیت و در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی هدیه کردند و نامشان به عنوان اسوه صبر و مقاومت در دفتر زرین حماسه این سرزمین جاودانه است.

اینجانب این ضایعه را به مردم شهید پرور استان قم و خانواده معظم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و سلامتی مسألت دارم.

بانو نصرت نمازی در سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ در فاصله ۲ سال هر۲ فرزندش را تقدیم راه اسلام کرد و بر داغ فراق عزیزانش صبر نمود.

هادی رستمی در سال ۱۳۳۹ متولد شد، وی از طریق ارتش عازم جبهه‌ها گردید و در عملیات طریق القدس منطقه بستان به مقام شهادت نایل آمد، حمید رستمی نیز در اسفند ماه سال۱۳۶۳ در عملیات بدر جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به گردن به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

فرزند دیگر این خانواده مجید رستمی که در سال‌های ۱۳۶۴ و ۱۳۶۶ در عملیات‌های والفجر هشت و کربلای هشت به درجه جانبازی نایل آمد.

پیکر مطهر این مادر بزرگوار پس از تشییع در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) در جوار شهدا آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار