در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: صهیونیست‌ها به دنبال نسل‌کشی مسلمانان هستند/ جنگ غزه ماهیت واقعی غرب را نمایان کرد

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال نسل‌کشی مسلمانان هستند، گفت: امروز جبهه استکبار کاملاً شکست خورده و چهره واقعی غربی‌ها برای همگان نمایان شده است.
کد خبر: ۶۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰ - 21November 2023

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنی صهیونیست‌ها با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی به خاطر مقاومت، ایستادگی و روحیه ضد استکباری آنهاستحجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه صهیونیست‌ها با جبهه مقاومت دشمن هستند، اظهار داشت: رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی فقط با رزمندگان حماس و فرزندان فلسطینی دشمن نیست، بلکه صهیونیست‌ها با تمامی مردم فلسطین و همه کسانی که در برابر آن‌ها مقاومت می‌کنند، دشمن هستند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها و مساجد اشاره کرد و افزود: دشمنی رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی به خاطر مقاومت، ایستادگی و روحیه ضد استکباری آن‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال نسل‌کشی مسلمانان هستند، یادآور شد: جان انسان‌ها برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی ارزشی ندارد و آن‌ها انسان‌های بی‌گناه را سپر جنایت‌ها و اقدامات شیطانی خود قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه حماس یک روحیه اسلامی و انسانی دارد و هیچ‌گاه مردم بی‌گناه و مجروح را سپر خود قرار نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار کاملاً شکست خورده و چهره واقعی غربی‌ها برای همگان نمایان شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار