معاون آموزش و تربیت ارتش مطرح کرد؛

وجود بیش از ۲ هزار تخصص در ارتش/ تدریس بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌های ارتش

امیر سرتیپ «شیخ» از تبیین و تدریس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش خبر داد و گفت: دو هزار و ۴۰۲ تخصص در ارتش وجود دارد.
کد خبر: ۶۳۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 14November 2023

امیر سرتیپ شیخبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های محتوای آموزش الکترونیکی و تربیتی که صبح امروز (سه‌شنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه باید تجربیات ارتش در حوزه‌های مختلف ذخیره و کتابت شود تا در اختیار آیندگان قرار گیرد، اظهار داشت: چهار نیرو در ارتش در حال فعالیت هستند که بر اساس مأموریت‌ها سرفصل‌های آموزشی تدوین شده و در اختیار یگان‌ها قرار گرفته تا افراد را برای مأموریت‌ها آماده کنند.

امیر شیخ با تأکید بر اینکه نظام آموزشی ارتش از گذشته تاکنون بسیار ارزشمند بوده و امروز تکامل پیدا کرده است، بیان کرد: نظام آموزشی‌ ما قابل اتکا و ارائه در دانشگاه‌های نظامی جهان است.

وی با بیان اینکه تمامی کتب آموزشی در ارتش جمع‌آوری و کتابخانه‌ای مرجع تشکیل شده است، افزود: دو هزار و ۴۰۲ تخصص در ارتش وجود دارد که با بهره‌گیری از اساتید مجرب آموزش درخصوص این تخصص‌ها بیش از ۱۳ هزار ساعت فیلم آموزشی ضبط شده است.

معاون تربیت و آموزش ارتش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر موضوعات مورد تأکید در مباحث آموزشی ارتش عنوان کرد و گفت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین و در دانشگاه‌های ارتش تدریس خواهد شد.

سرتیپ شیخ در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، و اوکراین و روسیه ضعف آموزش و قوت آموزش‌ها کاملاً دیده می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار