در جشنواره جوان سرباز حضرت علی‌اکبر (ع) دانشگاه شهید ستاری؛

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری: سربازی موجب رشد و شکوفایی استعداد جوانان می‌شود

امیر سرتیپ دوم «مروی‌نام» با بیان اینکه سربازی جایگاه و اهمیت بالایی در جامعه اسلامی دارد، گفت: ما وارث شهدا هستیم و باید مسیر آن‌ها را ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۲۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ - 07November 2023

فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری:خدمت سربازی در رشد، شکوفایی و استعداد جوانان و ایجاد آمادگی برای ورود به زندگی اجتماعی مفید و سازنده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا مروی‌نام» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) که در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی در رشد، شکوفایی و استعداد جوانان و ایجاد آمادگی برای ورود به زندگی اجتماعی مفید و سازنده است.

امیر مروی‌نام با بیان اینکه سربازی جایگاه و اهمیت بالایی در جامعه اسلامی دارد، افزود: در دوران جنگ تحمیلی، جوانانی همچون شما عزیزان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و یک وجب از خاک کشور عزیزمان را دست دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران‌زمین، کشورمان را از نزدیکی قله به خود قله می‌رسانند، عنوان کرد: ما صاحب تمدن هستیم و شما جوانان در آینده نزدیک در حوزه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی قرار می‌گیرید.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در پایان با بیان اینکه ما وارث شهدا هستیم و باید مسیر آن‌ها را ادامه دهیم، گفت: خدمت به تک تک مردم ایران از واجبات است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها