در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده هوانیروز ارتش: دستیابی هوانیروز به دستاورد‌های مهم در زمینه تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن/ اقدام ویژه‌ای در دستور است

امیر سرتیپ خلبان قربانی گفت: هوانیروز ارتش در زمینه سامانه‌های دید در شب و تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن به دستاورد‌هایی مهمی دست یافته است.
کد خبر: ۶۲۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲ - 24October 2023

فرمانده هوانیروز ارتش: هوانیروز در حوزه ارتقای توان رزمی گام‌های بلندی برداشته است/ ان‌شاءالله در یک ماه آینده کار بزرگی انجام خواهیم دادامیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه اورژانس هوایی هوانیروز ارتش در ۳۰ استان کشور فعال است، اظهار داشت: هوانیروز ارتش در مناطق صعب‌العبور، مصدومانی را که بر اثر تصادفات و اتفاقات ناگوار دچار سانحه و مشکل شده باشند، نجات می‌دهد.

امیر سرتیپ قربانی ادامه داد: هوانیروز ارتش در جابجایی اعضای پیوندی و کلیوی برای کمک‌رسانی به بیماران نیازمند این اعضا نیز فعال است و در این حوزه‌ها اقدامات زیادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در بحران‌هایی همچون سیل، آتش‌سوزی و زلزله در کنار مردم هستیم، افزود: هوانیروز همچون همیشه تیم‌های آماده‌ای در زمان وقع بحران‌ها و بلایای طبیعی دارد تا به یاری مردم عزیز بشتابند.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: همچنین یک فروند بالگرد شینوک را به تجهیزات اطفای حریق و آب‌پاش مجهز کردیم تا در زمان کمتری آتش را خاموش کند.

امیر قربانی با تأکید بر اینکه هوانیروز در حوزه ارتقای توان رزمی نیز گام‌های بلندی برداشته است، عنوان کرد: هوانیروز در زمینه سامانه‌های دید در شب و تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن به دستاورد‌هایی مهمی دست یافته است؛ همچنین تجهیزات به‌روز دنیا همچون سیستم‌های اخلال راداری و ارتباطی و... را روی بالگرد‌ها نصب کرده‌ایم.

وی درباره حضور بالگردهای هوانیروز در مناطق مرزی کشور هم بیان کرد: بالگرد‌های هوانیروز ارتش در مناطق مرزی مستقر هستند و رصد مرز‌ها را انجام می‌دهند.

فرمانده هوانیروز ارتش درباره دستاورد‌های جدید این نیرو گفت: ان‌شاءالله در روزهای آینده کار بزرگی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار