فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان خبر داد؛

امدادرسانی اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان به زائرین اربعین در مرز چذابه

سرهنگ عالی تختی از عملیات امدادرسانی اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان به زائرین اربعین در مرز چذابه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 05September 2023

امدادرسانی اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان به زائرین اربعین در مرز چذابهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ خلبان «محمد عالی تختی» فرمانده پایگاه دوم رزمی شهید آسیایی هوانیروز مسجدسلیمان امروز از عملیات امدادرسانی اورژانس هوایی هوانیروز مسجدسلیمان به زائرین اربعین در مرز چذابه خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: با دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی قرارگاه منطقه جنوب غرب نزاجا سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» و در پی وقوع حادثه رانندگی در مرز چذابه خلبانان پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان در عملیات مردمیاری و با بالگرد ۲۱۴ در سریع ترین زمان ممکن توانستند ۲ هموطن ۱۸ و ۶۳ ساله و یک نفر خانم ۴۵ ساله زائر را که در مسیر برگشت دچار حادثه رانندگی شده بودند را در سریع ترین زمان ممکن جهت انجام امورات درمانی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل کنند.

سرهنگ عالی تختی ضمن آرزوی سلامتی برای حادثه دیدگان این سانحه یادآور شدند: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب نزاجا آماده هرگونه خدمات در ناممکن‌ترین زمان‌ها و مکان‌ها برای خدمت به مردم شهید پرور استان خوزستان هستند.

فرمانده پایگاه دوم رزمی شهید آسیایی هوانیروز مسجدسلیمان گفت: هوانیروز همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی‌ها کرد و حماسه‌ها آفرید هم اکنون نیز در دیگر عرصه‌ها به مأموریت‌های خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار