سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مهم‌ترین ویژگی پاسداران داشتن ایمان قلبی و اعتقاد است

«شریف» گفت: مهم‌ترین ویژگی پاسداران داشتن ایمان قلبی، اعتقاد راسخ به مبانی دینی و به ولایت فقیه است. 
کد خبر: ۶۶۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ - 19May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه امروز در همایش مدار امید با اشاره به اینکه با گذشت ۴۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه در هر عرصه‌ای که نظام و انقلاب نیاز داشته ورود خوبی داشته است، اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس همواره مورد حمایت مردم بوده و همین مهم، سبب عزت و عظمت این نهاد شده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه سپاه همواره صرف نظر از جریانات و جهت‌گیری‌های سیاسی گوناگون بوده و رمز موفقیت سپاه پیوند همین موضوع است، عنوان کرد: در کشور در بسیاری از بزنگاه‌ها شرایطی فراهم بوده که بسیاری را دچار بحران و مشکل کرده و انحرافاتی چه برای اشخاص و چه دستگاه‌ها پیش آمده که نتوانسته‌اند بالندگی خود را آنگونه که باید پیش ببرند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سپاه از بدو تاسیس در سه حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت اطلاعات فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که سپاه همواره توانسته در امتداد مسیر درست قدم بردارد، مجموعه کارکردی فرهنگی و اعتقادی سپاه است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی پاسداران داشتن ایمان قلبی، اعتقاد راسخ به مبانی دینی و به ولایت فقیه است، ادامه داد: تمامی این مولفه‌ها در مجموع یک نهاد باانگیزه، باایمان و از خود گذشته را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس تسلیحات و تجهیزات دشمن قابل مقایسه با تجهیزات رزمندگان ما نیست، گفت: در نگاه اول حزب بعث و صدام برنده میدان به نظر می‌رسیدند اما این اتفاق نیفتاد، چرا که اراده خداوند در این است که حق پیروز شود.

سردار شریف با اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم جمهوری اسلامی پس ازگذشت ۴۶ سال همچنان قدرتمند، الهام‌بخش و پیش‌رونده بوده و دشمنان همچنان در پی طراحی توطئه هستند که با شکست مواجه می‌شوند، تاکید کرد: این استمرار خط مقاومت و پیروزی و ایثار و ازخودگذشتگی برای سپاه سرمایه‌ای به اسم سرمایه اجتماعی و حمایت مردم را به وجود آورده است.

سخنگوی سپاه بیان کرد: با گذشت ۴۶ سال هنوز برخی افراد قدرت نظام جمهوری اسلامی را خوب باور ندارند و دشمن را برجسته و بزرگ می بینند. 

وی با اشاره به اینکه ما نتوانستیم تصویر واقعی جمهوری اسلامی و توانمندی آن را به صحنه افکار عمومی ارائه کنیم، ادامه داد: دشمن در این زمینه بالعکس عمل کرده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه مردم دنیا در عملیات وعده صادق پشت پرده قدرت نظام جمهوری اسلامی را دیدند، تصریح کرد: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته بود تا عملیات وعده صادق را کوچک جلوه داده و شکست خورده تعریف کنند.

وی عملیات وعده صادق را تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبردهای دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی توصیف و تصریح کرد: بعد از فتح خرمشهر، این عملیات بار دیگر غرور ملی کشور را نشان داد و همه گروه‌های سیاسی و اقوام و مذاهب و غیره این اقدام شجاعانه و موثر را تکریم کردند و به زبان آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار