یادداشت/ پوریا کریم‌پور

اتحاد امت؛ باطل‌السحر نقشه تجزیه‌طلبان برای ایران سربلند

اتحاد و همبستگی مردم ایران در جنگ تمام عیار رسانه‌های معاند، نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد و پاشنه آشیلی برای شکست پروژه تجزیه‌طلبی دشمنان شد.
کد خبر: ۵۶۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴ - 14January 2023

اتحاد امت باطل السحر نقشه تجزیه طلبان برای ایران سربلند/ ردپای مشهود روباه پیر در اغتشاشات اخیرگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس _ پوریا کریم‌پور؛ «تفرقه بیانداز و حکومت کن» سیاست استعماری است که روباه پیر (انگلیس) بر پایه آن مردم آسیای جنوب شرقی، آفریقا، آمریکا و خاورمیانه را به خاک و خون کشید و مرز‌های جغرافیایی را به دلخواه و در راستای منافع خود تغییر داد.

راهبرد سلطه‌گری بریتانیا از ابتدای دوره استعمارگری تاکنون همواره مجموعه‌ای از اقدامات نظامی، عملیات روانی، مسخ ذهنی افراد جامعه و نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ساز و بالاخص ساماندهی پدیده‌ای تحت عنوان سلبریتی‌ها بوده است.

اساساً کنترل و سلطه بر کشور‌هایی با مرز جغرافیایی کوچک و جمعیت زیر ۱۰ میلیون نفر از منظر کشور‌های استعمارگری همچون بریتانیا آسان‌تر است تا اینکه بخواهند کشوری با بیش از ۸۰ میلیون نفر جمعیت را کنترل و مدیریت کنند، این مطلوب استعمارگران در نقشه خاورمیانه جورج دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق ایالات متحده به وضوح دیده می‌شود.

تجزیه کشور‌های خاورمیانه علاوه بر غارت منابع و ثروتهایشان دلیل اصلی دیگر هم دارد و آن تامین امنیت بیشتر رژیم موقت صهیونیستی است، مسئولان جانی این رژیم از سه دهه گذشته تاکنون بر موضوع تجزیه کشور‌های خاورمیانه به صراحت تاکید داشته اند که با دیدن نقشه خاورمیانه جدید ارتباط خواسته هایشان با این نقشه توهمی احساس می‌شود.

در دنیای کنونی که رسانه و مدیریت اذهان مردم جهان در اختیار کمپانی‌های صهوینیستی است، محوریت تهاجم غرب به کشور‌های جهان سومی به ویژه جهان اسلام عملیات روانی قرار گرفته است تا جایی که رابرت مرداک یهودی به صراحت بیان می‌کند مردم تنها چیزی را می‌فهمند و می‌پذیرند که ما اراده کنیم.

در اغتشاشات اخیر که یک جنگ تمام عیار از پیش برنامه ریزی شده رسانه‌ای بود، همگان شاهد بودند که جبهه منافقین، سلطنت طلبان، خودفروخته‌های فراری و همه جریانات معاند جمهوری اسلامی درصدد اقناع عمومی برای تجزیه ایران عزیز برآمدند، موضوعی که حاکی از عدم شناختشان نسبت به مردم شریف و وطن پرست ایران بود و پاشنه آشیلی برای شکست پرژوه تجزیه طلبی‌شان شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیری که با جمعی از مداحان اهل بیت داشتند در یک جمله کلیدی به صراحت اتحاد و وحدت بین مردم را راهکاری برای خنثی سازی نقشه پلید و شوم دشمنان قسم خورده ایران مطرح کردند، بر این اساس تکلیفی بر دوش رسانه‌های انقلابی و فعالان رسانه‌ای پیرو ولایت واجب می‌شود تا تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای خود را صرف این بیانات مهم معظم‌له کنند.

بنظر می‌رسد لازم است با توجه به شیوه‌های مدرن عملیات روانی، مطالعات اجتماعی در حوزه مردم شناسی در رسانه‌های جمعی به شکل ویژه انجام شود تا در مسیر اقناع سازی عمومی و مقابله به مثل با رسانه‌های معاند قدرتمند و علمی بتوانیم جهاد تبیین کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها