یادداشت/ سردار «حمیدرضا رستمیان»

شیطان بزرگ را فراموش نکنیم!

شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، ده‌ها توطئه را بر علیه ملت مقاوم و ظلم‌ستیز ایران برنامه‌ریزی و تحمیل کرده‌است.
کد خبر: ۵۵۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 02November 2022

شیطان بزرگ را فراموش نکنیمگروه استان‌های دفاع‌پرس-سردار «حمیدرضا رستمیان»؛ در روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «آمریکا شیطان بزرگ است، هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.» شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی، ده‌ها توطئه را بر علیه ملت مقاوم و ظلم‌ستیز ایران برنامه‌ریزی و تحمیل کرده‌است که به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود.

«برنامه ریزی کودتا‌های نظامی»، «جنگ‌های داخلی و تجربه طلبانه»، «تحریک و کمک به ضدانقلاب‌های مختلف (منافقین، سلطنت‌طلبان، کومله، دمکرات، فدایی‌خلق و...)، «هدایت رژیم بعثی عراق. تحمیل جنگ هشت ساله به ایران»، «کمک و پشتیبانی نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، اقتصادی و... به صدام کثیف در طول هشت سال دفاع مقدس»، «محاصره و جنگ اقتصادی در طول عمر انقلاب اسلامی»، «جنگ‌های روانی، امنیتی، علمی، فرهنگی، سایبری، سیاسی، و...» و «جنگ‌های نظامی و اشغال کشور‌های مختلف همسایه و تهدید نظامی و امنیتی از سمت کشور‌های اشغال شده (افغانستان، عراق، و...) از جمله این توطئه‌ها است.

همچنین، «ایجاد جنگ‌های تجزیه طلبانه در کشور‌های عراق، سوریه، یمن و... با تشکیل و حمایت از گروه‌ها و دست نشانده‌ها و دولت‌هایی مثل، داعش و...»، «آرایش نظامی و سیاسی با ایجاد پایگاه‌های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی در عراق، سوریه، لبنان، اردن، عربستان، امارات متحده عربی، قطر، کوبت، بحرین، مصر، پاکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، و... جهت کنترل انقلاب اسلامی و حاکمیت قدرت خود در منطفه» از جمله آنهاست.

و «ایجاد موانع و صدور تحریم‌های بین المللی بر علیه ایران اسلامی در موضوعات مختلف»، «نبرد‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، علمی، فناوری و تکنولوژی با ایران اسلامی»، «اقدامات تروریستی در ترور دانشمندان، فرماندهان، مجاهدان ایرانی، عراقی، لبنانی، فلسطینی و...»، «مقابله همه جانبه با جبهه مقاومت اسلامی با بکارگیری کشور‌های گاو شیرده مثل: عربستان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، اردن، و...»، «تحمیل جنگ‌های میکروبی، بیولوژیکی، به جهان بشریت و بویژه ایران اسلامی» و «ایجاد آشوب‌ها، شورش‌ها، جنگ‌های امنیتی و تحریک غافلان، جاهلان، مغرضان، معاندین، ضدانقلاب، و... در ایران اسلامی» از دیگر توطئه‌ها به شمار می‌آید.

بدانیم که این شیطان بزرگ همیشه شیطان است، ولی به سوی ضعف و ناتوانی می‌رود و ما ملت انقلابی و ولایی ایران اسلامی، به لطف خدای بزرگ و با عنایات ویژه امام عصر (عج)، و با هدایت حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز و حضور مدافعان انقلاب اسلامی و اتحاد ملت بزرگ ایران اسلامی قدرتمند شده‌ایم و برای نجات بشریت جانفشانی‌ها کرده‌ایم و آماده، آماده برای نصرت اسلام ناب محمدی با پرچمداری ولایت و امامت هستیم، و تا شیطان بزرگ و شیطانک‌های مزدور را به جهنم الهی نفرستیم آرام نخواهیم گرفت. مرگ بر آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و انگلیس خبیث و همه عوامل و مزدوران استکبار جهانی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها