آیت الله علم الهدی:

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا است

امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیام دعوت از مردم به منظور حضور در راهپیمایی روز قدس آورده است: از شما مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت های گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا "آمریکا و اسرائیل" بعنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.
کد خبر: ۸۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ - 30June 2016

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا است

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی ضمن حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورده و خواستار حضور پرشور آنها در این راهپیمایی شد. متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم علمنا مسیره تحرر القدس

استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه ی اسلام ستیزی را بوجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.

ملت مظلوم فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری ها در پهنه ی سه نسل قرار گرفته اند و قبله ی اول مسلمین قدس شریف هدف انواع اهانت ها و قداست زدایی ها واقع شده است.

بر حسب ابتکار امام بزرگوار قهرمان، آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه ی جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست بنام روز جهانی قدس نام گرفت.

از شما مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت های گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا "آمریکا و اسرائیل" بعنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی مشهد مقدس                    

سید احمد علم الهدی 

نظر شما
پربیننده ها