بخوانیم و بسازیم/

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز به کار کرد

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۶۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ - 08May 2024
سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (نوزدهم اردیبهشت‌ماه) در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «بخوانیم و بسازیم» آغاز به کار کرد و تا پایان روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
بخش داخلی این نمایشگاه با حضور بیش از دو هزار و ۸۰۰ ناشر در دو بخش مجازی و حضوری برپا شده است و در بخش بین‌الملل نیز ۶۰ ناشر خارجی حضور دارند که ۵۰ هزار عنوان کتاب را عرضه کرده‌اند.
 
امسال علاوه بر برنامه‌های فرهنگی متعددی که پیش‌بینی شده است، دو محور اصلی برنامه‌ها به موضوع غزه و فلسطین با حضور چهره‌های فرهنگی، دانشگاهیان، اصحاب فرهنگ و قلم در موضوع فلسطین اختصاص دارد.
 
همزمان با برگزاری بخش حضوری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران که از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فراهم کرده است.
 
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در نمایشگاه کتاب تهران، غرفه انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صریر، در مصلی امام خمینی (ره) و بخش عمومی شبستان اصلی، راهروی ۶، به نام غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس میزبان اهالی کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود و غرفه کودک و نوجوان این مجموعه نیز در سالن کودک درب شماره ۹ نبش راهروی ۲ غرفه شماره ۱۲۲ به نام غرفه صریر کودک و نوجوان میزبان علاقه‌مندان است.
 
انتهای پیام/ ۴۱۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار