نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

روحانیت در عرصه‌های مختلف نقش چشمگیری داشتند

آیت‌الله «حسینی» گفت: روحانیت در راه امنیت، عزت، افتخار فرهنگی و اقتدار نقش آفرین بودند و در دفاع مقدس نقش چشمگیری داشتند.
کد خبر: ۶۶۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ - 05May 2024
روحانیت در عرصه‌های مختلف نقش چشمگیری داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست شورای هماهنگی و کمیته روحانیت در دفاع مقدس در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان با محوریت اجلاسیه شهدای روحانی با حضور آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، اظهار داشت: اجلاسیه‌هایی که در شهرستان‌های استان برگزار شد با شور و استقبال مردم همراه بود.
 
آیت‌الله حسینی افزود: روحانیت در راه امنیت، عزت، افتخار فرهنگی و اقتدار نقش آفرین بودند و در دفاع مقدس نقش چشمگیری داشتند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی در همه ابعاد باید رو به جلو حرکت کند و اگر انقلاب اسلامی ضعیف شود انقلاب دینی شکست خواهد خورد.
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس شهدای والامقامی را تقدیم نظام کرده است، عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم از رشادت‌های این قهرمانان که جان خود را در راه عزت ملی دادند، دفاع کنیم. 
 
وی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های مطرح آمریکا شعار ولایت، عدالت، مبارزه با ظلم، عدالت طلبی و انقلاب اسلامی را سر می‌دهند و لذا این عظمت بزرگی است و کسانی که از سواد کافی بهره‌مند هستند آن را درک می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی کشوری حقیر بودیم که زیر سلطه کشور‌های دیگر بودیم، ابراز داشت: امروز به واسطه انقلاب اسلامی دارای شکوه، عظمت، قدرت و جسارت در دنیا هستیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها