مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اهدای ۲۰۰۰ جهیزیه به نیابت از شهدای کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «رضایی» گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد،۲ هزار جهیزیه به نیابت از شهدای استان در بین زوج‌های نیازمند توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ - 01May 2024
اهدا ۲۰۰۰ جهیزیه به نیابت از شهدای کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد.سرهنگ پاسدار «حسن رضایی» مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز (چهارشنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ و به دستور مقام معظم رهبری با هدف ارائه خدمت در زمینه‌های مختلف به مردم تشکیل شده است. ۷۰ برنامه مختلف در طی هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد تأمین آب شرب روستا‌های استان را از اولویت‌های اصلی این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: از سال گذشته تاکنون با همکاری شرکت آب و فاضلاب، آب شرب قریب به ۱۲۰ روستا تامین شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این راستا ۲ هزار جهیزیه به نام هر یک از شهدای استان در بین زوج‌های نیازمند توزیع خواهد شد که تاکنون یک هزار جهیزیه اهداء شده است و مابقی تا قبل از اجلاسیه نهایی اهداء می‌شود.
 
سرهنگ رضایی به سیل گرفتگی اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از ۵۰ نفر در قالب ۵ گروه جهادی به این استان اعزام شدند و در ساخت سرویس بهداشتی و توزیع ۳٠ میلیارد اقلام ضروری شامل خوراکی، پتو، فرش و ... خدمت رسانی کردند. در ایام نوروز ۸۵ گروه جهادی در مناطق محروم استان خدمات آموزشی، پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی و آموزشی به هم استانی‌ها ارائه کردند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی مرمت و بازسازی خانه‌های نیازمندان، توزیع ۲۰۰ هزار افطاری به روستا‌های محروم، ترمیم فضا‌های آموزشی در قالب طرح شهید عجمیان را از دیگر خدمات ارائه شده توسط این سازمان برشمرد. روستا‌هایی که شهدا دارند شناسنامه‌ای تهیه و در ورودی این روستا‌ها تابلویی از این اطلاعات نصب می‌شود. 
 
وی با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد یادمان‌های شهدای گمنام در استان تکمیل شده است، گفت: یادمان شهرستان باشت و فاز دوم شهر یاسوج تکمیل شده و شهرستان‌های دهدشت و سی سخت در دست اجرا است. ۷۰ باب مسکن با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث و در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به کاشت ۱ میلیارد نهال در طی ۴ سال به دستور مقام معظم رهبری در کشور، عنوان کرد: کاشت حدود ۱ میلیون نهال سهم بسیج سازندگی سپاه فتح بوده و تاکنون حدود ۵۷ هزار کاشت و آماده واگذاری درخت غیر مثمر هستیم.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها