مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دنیا بداند که خلیج فارس تا ابد پاره تن ایران اسلامی خواهد بود

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: خلیج فارس تنها یک نام و نقطه در نقشه نیست؛ بلکه یک نگین برای این مرز‌ و بوم پرافتخار است که به عنوان نماد صلح و دوستی، برای همیشه، بر تارک تاریخ ایران خواهد درخشید.
کد خبر: ۶۶۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 29April 2024

دنیا بداند که خلیج فارس تا همیشه پاره تن ایران اسلامی خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت روز ملی خلیج فارس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مقابله با نقشه‌ها و سیاست‌های بیگانگان برای دست‌اندازی به خلیج فارس به عنوان جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.
رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

روز دهم اردیبهشت، روز اخراج پرتغالی‌ها از آب‌های جنوبی ایران، روز ملی خلیج فارس نام دارد. روزی که یادآور از خودگذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط ستمگرانه بر سواحل جنوبی کشور بود.

انگلیسی‌ها پس از اقدامات جاعلانه در راستای بزرگترین جعل تاریخی در تغییر نام خلیج فارس، نخستین عاملان ایجاد این تفرقه در منطقه بودند، آنان از قدیم به دنبال ایجاد یک دریای انگلیسی به جای خلیج‌فارس بودند و آمریکایی‌ها هم که آرزوی داشتن یک دریای آمریکایی در جنوب ایران بودند، برای حضور در منطقه به این موضوع دامن زدند.

خلیج فارس تنها یک نام و نقطه در نقشه نیست؛ بلکه یک نگین برای این مرز‌ و بوم پرافتخار است که به عنوان نماد صلح و دوستی، برای همیشه، بر تارک تاریخ ایران خواهد درخشید تا آزادی، آزادگی، استقلال و غیرت ملی ایرانیان را به بدخواهان این کشور نشان دهد.

خلیج فارس و تنگه هرمز به عنوان یک نقطه استراتژیک در دنیا همیشه مورد طمع دشمنان ما بوده است اما دنیا بداند و آگاه باشد که خلیج فارس تا همیشه پاره تن ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در سرزمین حماسه و مقاومت و از جوار سواحل نیلگون این آبراه با اصالت، امن و مقتدر با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، دهم اردیبهشت؛ روز ملی خلیج فارس را که مقارن با آغاز عملیات پرافتخار بیت المقدس است، به همه هموطنان غیور و شریف بویژه مردم ولایتمدار استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است نسل‌های آینده با استواری، تلاش و کوشش خستگی ناپذیرشان، از این میراث گرانبها پاسداری و با حفظ اصالت و هویت آن، موجب سربلندی ایران و ناامیدی و پشیمانی دشمنان ایران زمین شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار