جریان‌سازی یک امام جمعه با تحسین بازیگر مشهور سینما

امام جمعه شهر هرند اصفهان با اهدای لوح، از عوامل فیلم آپاراتچی به پاس خط‌شکنی این فیلم در نمایش سکانس نماز جمعه و هم‌چنین نمایش اثرگذاری حرکت‌های هنری مردمی اوایل انقلاب تقدیر شد.
کد خبر: ۶۶۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 28April 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، اکران مردمی فیلم سینمایی «آپاراتچی» با حضور قربانعلی طاهرفر، کارگردان، و تورج الوند و علیرضا استادی، بازیگران فیلم، در پردیس سینمایی سوره اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و قبل از اکران فیلم، یک گروه سرود از نوجوانان، سرود «بابا خون داد» را که در قسمتی از فیلم آپاراتچی نیز اجرا می‌شود به صورت زنده اجرا کردند.

سپس با حضور حجت‌الاسلام ایران‌پور امام جمعه شهر هرند اصفهان و محمد اسماعیلی از فیلمسازان اصفهانی، با اهدای لوح، از عوامل فیلم به پاس خط‌شکنی آپاراتچی در نمایش سکانس نماز جمعه و هم‌چنین نمایش اثرگذاری حرکت‌های هنری مردمی اوایل انقلاب تقدیر شد.

جریان‌سازی یک امام جمعه با تحسین بازیگر مشهور سینما
از جمله این تقدیرها، تحسین علیرضا استادی توسط امام جمعه هرند اصفهان به دلیل بازی در نقش امام جمعه فیلم آپاراتچی بود.

قربانعلی طاهرفر در ادامه ضمن بیان خاطراتی از پشت صحنه ساخت فیلم سینمایی آپاراتچی گفت: آپاراتچی در مورد عشق است و کسانی که در این مدت آپاراتچی را برای دیدن انتخاب کردند عاشق بودند. سینمای ما و فیلم‌هایی مثل آپاراتچی عاشق می‌خواهد، نه گیشه و رکورد و جدول فروش؛ عاشقان سینمایی که علیرغم سفره کوچک شده معیشتی‌شان، صندلی سینماها را خالی نمی‌گذارند. این‌ها ذی‌قیمت‌اند.

طاهرفر با انتقاد از عدم حمایت نهادهای فرهنگی از فیلم اظهار داشت: فیلم آپاراتچی در بی‌عدالتی تبلیغاتی به سر می‌برد و ما حاضر نشدیم فیلممان را برعکس فیلم‌های دیگر در شبکه‌های خارجی تبلیغ کنیم. فیلم‌هایی مثل آپاراتچی نیاز به حمایت داخلی دارد، همه نهادهای فرهنگی باید پشت این فیلم می‌بودند که نبودند، ان‌شاءالله که در ادامه راه باشند.

علیرضا استادی بازیگر نقش امام جمعه تبریز در فیلم آپاراتچی ادامه داد: امیدوارم تمام مشکلات این مرز و بوم حل شود و تنگ‌نظری‌ها از بین برود. این ملت سالیان سال با همدیگر، همدل و همسنگر بودند و خیلی از مشکلات را حل کردند. کسانی بیرون از مرزها یا کسانی که فکر مریضی دارند فکر می‌کنند که این ملت قابل نفوذند اما اشتباه می‌کنند.

جریان‌سازی یک امام جمعه با تحسین بازیگر مشهور سینما

تورج الوند، بازیگر نقش جلیل آپاراتچی ضمن عرض خوش‌آمدگویی افزود: قدم بر چشم ما گذاشتید. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و به دوستانتان هم بگویید بیایند فیلم را تماشا کنند.

در ادامه برنامه، عوامل فیلم در کنار مردم اصفهان به تماشای فیلم آپاراتچی نشستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار