نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

عملیات «وعده صادق» موجب سردرگمی دشمنان شده است

آیت‌الله «طباطبا‌یی‌نژاد» با اشاره به عملیات موفق طوفان الاقصی، گفت: امروز نظام اسلامی گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی را شکست، به صورتی که همه در تعجب هستند، همه دشمنان دچار سردرگمی شده‌اند، برخی می‌گویند این عملیات غیر قابل باور بود و برخی می‌گویند مدبرانه بود.
کد خبر: ۶۶۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 25April 2024

عملیات وعده صادق موجب سردرگمی دشمنان شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبا‌یی‌نژاد» نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان امروز (پنج‌شنبه) در همایش طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و‌ پرورش و ارتش منطقه اصفهان، اظهار داشت: ما از اینکه طلاب ما از حوزه به آموزش و پرورش بروند هم خوشحالیم و هم ناراحت، از یک سو ناراحتیم که ارتباط آنها با حوزه قطع شده است و دلمان میخواهد مسیر را تا آخر ادامه دهند و اما از طرفی خوشحالیم چون هدف همه به ویژه روحانیون هدایت انسان‌ها است.

وی ادامه داد: پیامبر (ص) می‌فرمایند مثَل علمای ما همانند ستارگان است که مردم از طریق آنها در تشخیص مسیر حق و هدایت استفاده می‌کنند و اگر نباشند مردم راه را گم می‌کنند و لذا باید علما همواره برای هدایت مردم باشند.

امام جمعه اصفهان گفت: علمایی که خوب در دین نفقه کرده باشند گمراه نمی‌شوند و خدا دستور داده که از هر قومی عده‌ای برای نفقه در دین تلاش کنند و بعد از بازگشت به سمت قومشان آنها را هدایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسیر درس حوزه را رها نکنید و حتی اگر شده است به صورت غیر حضوری دروس حوزه را پیگیری کنید و بدانیم اصل کار حوزویان هدایت‌گری است و لذا مسیر هدایت‌گری خود را رها نکنیم و از فرصت حضور در مدارس برای ترویج اخلاق خوش و تبیین دین به درستی استفاده کنیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: جوانان امروز آینده‌سازان کشور هستند ولذا باید به گونه‌ای تربیت شوند که در آینده کشور را در اختیار دشمنان قرار ندهند و فلسفه دشمنی آمریکا با ملت ایران برای آنها تبیین شود.

وی با بیان اینکه همواره دو خط حزب خدا و حزب طاغوت وجود دارد، تصریح کرد: امام حسین (ع) برای حفظ دین خدا در برابر یزید کوتاه نیامد و براساس آیات قرآن یهود و نصارا با ایمان آورندگان تا ابد هیچگاه خوب نمی‌شوند، مگر اینکه از آنها تبعیت کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه لازم است برخی مسایل سیاسی را در جامعه و آموزش و پرورش تبیین کرد، افزود: برخی می‌گویند اگر با آمریکایی‌ها کنار بیاییم وضعمان‌ خوب می‌شود ولی حقایق به گونه‌ای دیگر است زیرا امروز می‌ببینیم کشورهای عربی که در برابر آمریکا کوتاه آمده‌اند، رشد واقعی نداشته‌اند و به هم زبانان آنها در غزه حمله می‌شود ولی جرات ندارند یک فشنگ به سمت دشمنان شلیک کنند در حالیکه انبارهای تسلیحاتی آنها پر است.

وی با بیان اینکه رشد اسلام در سایه سربلندی و عزت محقق می‌شود، بیان داشت: رشد امروز نظام اسلامی ایران در حالی است که ما در زمان جنگ توان ساخت کوچکترین سلاحی را نداشتیم ولی گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی را شکستیم، به صورتی که همه در تعجب هستند، همه دشمنان دچار سردرگمی شده‌اند، برخی می‌گویند این عملیات غیر قابل باور بود و برخی می‌گویند مدبرانه بود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: این پهپادها و موشک‌ها را خودمان ساختیم، ما از تحریم‌ها استفاده کردیم و باعث سربلندی جهان اسلام و شیعه شدیم و همانطور که «طوفان الاقصی» جبران‌ناپذیر است این عملیات «وعده صادق» هم جبران ناپذیر است.

وی با اشاره به کشتار رژیم صهیونسیتی، گفت: دشمنان تنها به کشتار انسا‌ن‌ها روی آورده‌اند و با این‌ کار ذات پلید و بدشان را نشان می‌دهند و بدانید هر کودکی که می‌کشند همانند بمبی است که بر سر خودشان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها