پیرامون برگزاری کنگره شهدای استان البرز؛

نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز و دبیر کنگره شهدای این استان برگزار شد

نشست هم اندیشی سردار اسلامی و پاسدار داوود پاشایی دبیر کنگره شهدای این استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 25April 2024

نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز و دبیر کنگره شهدای این استان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، نشست هم اندیشی سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و پاسدار داوود پاشایی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و دبیر کنگره شهدای این استان پیرامون برگزاری شایسته کنگره شهدا در سال آتی برگزار شد.

در این نشست سردار اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ و انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل جوان، اظهار داشت: شهدا تنها بخشی از تاریخ گذشته کشور نیستند بلکه باید میراث معنوی آن‌ها به نسل‌های آتی انتقال یابد تا فرهنگ ایثار و شهادت در جهت عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در کشور و در میان آینده سازان میهن اسلامی نهادینه شود.

در ادامه این نشست پاسدار داوود پاشایی دبیر کنگره شهدای استان البرز با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و به ویژه نسل جوان در راستای تولید محتوا در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: بهره گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی یکی از مصادیق شعار سال است که می‌تواند در جهت تولید محتوا ارزشی دفاع مقدس و مقاومت تحول آفرین باشد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از زبان هنر و رسانه می‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری شایسته کنگره شهدا بسیار موثر باشد، خاطرنشان کرد: نهضت تولید محتوا یکی از ملزومات جهاد تبیین و نهادینه کردن فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت است.

در این نشست مقرر شد دو مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و سپاه استان البرز با همزایی و هم اندیشی حداکثری بسترساز برگزاری شایسته کنگره شهدای این استان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها