از سوی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)؛

سومین همایش سراسری رویارویی با جنگ ترکیبی دشمن برگزار می‌شود

دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سومین همایش سراسری «پیشران‌های مقاومت انقلابی و رویارویی با جنگ ترکیبی دشمن» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۶۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 24April 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سومین همایش سراسری «پیشران‌های مقاومت انقلابی و رویارویی با جنگ ترکیبی دشمن» با محور‌های جنگ شناختی، فرهنگی ـ هنری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و سبک زندگی و ارتباطات و رسانه، دوم خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

بر این اساس، برای محور‌های «جنگ شناختی» موضوعاتی مانند: ولایتمداری، جهاد علمی و پژوهشی، هوشمندی عمومی و علوم انسانی اسلامی، برای محور‌های «فرهنگی ـ هنری» موضوعاتی همچون جهاد کبیر، ادبیات هنر مقاومت، آتش به اختیار فرهنگی و سینمای مقاومت، و برای محور‌های «اقتصادی» موضوعاتی از قبیل اقتصاد مقاومتی، تحریم‌شکنی، قناعت‌محوری و مبارزه با اسراف، رشد تولید ملی، کاهش تورم و رشد دانش‌بنیان‌ها پیش‌بینی شده است.

سومین همایش سراسری رویارویی با جنگ ترکیبی دشمن برگزار می‌شود

همچنین برای محور‌های دیگر همایش مانند «سیاسی» موضوعات استکبارستیزی، استقلال، جهانی‌سازی مقاومت و انتظارات بیانیه گام دوم، «اجتماعی و سبک زندگی» موضوعات وفاق اجتماعی، ارزش‌های ایرانی اسلامی، افزایش جمعیت، تحکیم خانواده و «ارتباطات و رسانه» موضوعات جهاد تبیین، دیپلماسی فرهنگی، جنگ روایت‌ها، افکار عمومی، و هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را تا پایان ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار