مدیر روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) عنوان کرد؛

شعار امسال برنامه‌های حرم «جهاد و هجرت» است

خرازی گفت: ما شعاری برای برنامه‎های این ایام انتخاب کردیم و به‌خاطر چهره جهادی حضرت عبدالعظیم (ع)، شعار امسال ما، «جهاد و هجرت» است و برنامه‌ها را با همین عنوان و شعار داریم پیش می‌بریم و سخنرانان و مداحان ما در رثای حضرت عبدالعظیم (ع) مطالبی عنوان می‌کنند و از معارف حضرت عبدالعظیم (ع) می‌گویند.
کد خبر: ۶۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 24April 2024

ویژه‌برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ایام ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) / شعار امسال برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم (ع)به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امروز (۱۵ شوال) سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است. به همین مناسبت «حسین خرازی» مدیر روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در گفت‌وگویی در رابطه با برنامه‌های حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) به‌مناسبت این ایام، اظهار داشت: به مناسبت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ما حدود ۲۶ عنوان برنامه را تدارک دیده بودیم که از روز سه‌شنبه تا جمعه در خدمت زائرین و مجاورین این بارگاه باشیم که به فرموده امام هادی (ع)، زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) ثواب زیارت امام حسین (ع) در کربلا را دارد.

وی افزود: دست ما کوتاه است و امکان حضور در کربلا را به‌صورت دائم نداریم، حضور حضرت عبدالعظیم (ع) در تهران، یک ملجئی است که مردم از اقصی نقاط کشور، خاصه در تهران و شهرستان ری دائماً اینجا حضور پیدا می‌کنند و ارتباط خود را از طریق حضرت عبدالعظیم (ع) با خدا برقرار می‌کنند.

مدیر روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در مورد شعار امسال برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: ما شعاری برای برنامه‎های این ایام انتخاب کردیم و به‌خاطر چهره جهادی حضرت عبدالعظیم (ع)، شعار امسال ما، «جهاد و هجرت» است و برنامه‌ها را با همین عنوان و شعار داریم پیش می‌بریم و سخنرانان و مداحان ما در رثای حضرت عبدالعظیم (ع) مطالبی عنوان می‌کنند و از معارف حضرت عبدالعظیم (ع) می‌گویند.

وی در مورد ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر در ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های ما به‌مناسبت این ایام، از روز گذشته آغاز شد و ما شب گذشته، برنامه عزاداری با حضور مردم داشتیم و امروز هم ویژه‌برنامه‌ای را از ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام علی (ع) حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خواهیم داشت.

خرازی گفت: سخنران این برنامه، حجت‌الاسلام استاد «مسعود عالی» است و «محمدحسین پویانفر» مداح اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی می‌کند و «محمد رسولی» شاعر آیینی هم به شعرخوانی خواهد پرداخت. امشب هم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، ویژه‌برنامه عزاداری را با سخنرانی استاد «علوی تهرانی» خواهیم داشت و «مجتبی رمضانی» و «محسن عراقی» مداحان اهل بیت (ع) مرثیه سرایی می‌کنند.

مدیر روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پایان افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر برنامه‌ها، می‌توانند به سایت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) به نشانی abdulazim.ir یا صفحات فضای مجازی حرم مطهر به نشانی abdulazim_ir مراجعه کنند و از برنامه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار