نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دین و حجاب آماج حمله دشمنان قرار دارند

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» با بیان این‌که دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن، اندیشه‌ها را آماج حمله قرار داده‌اند، گفت: امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای آماج حملات دشمنان هستند.
کد خبر: ۶۶۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ - 22April 2024

دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان قرار دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در آئین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)، اظهار داشت: امت و امامت دو پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و این دو عنصر به عنوان مکمل یکدیگر موجب موفقیت می‌شوند و انقلاب اسلامی نیز با این رویه به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان این‌که دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن اندیشه‌ها را آماج حمله قرار داده‌اند، گفت: امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای آماج حملات دشمنان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز استکبار جهانی همچون ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و غربی‌ها از لحاظ جغرافیایی تهدیدی برای انقلاب اسلامی ندارند.

وی با تأکید بر این‌که جهاد اقتصادی در بطن جهاد تبیین واقع شده است و این دو بر یکدیگر متأثر هستند، تأکید کرد: باید با دید کلان‌تری به ناهنجاری‌های جامعه بنگریم و دین نیز به عنوان هدف اصلی دشمن از اهمیت والایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ضمن تجلیل از آثار پژوهشگاه امام صادق (ع)، با تأکید بر این‌که این پژوهشگاه باید ارتقا یابد و اقدامات محتوایی آن توسعه پیدا کند، خاطرنشان کرد: پژوهشگاه امام صادق (ع) می‌بایست با سایر مجموعه‌های سپاه تعامل و هم‌افزایی ایجاد کند و بیشتر باید در موضوعات پژوهشی متمرکز باشد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار