امام جمعه اصفهان:

اصل کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام کارهای فرهنگی است

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انجام امور فرهنگی است که مربوط به جزییات تشکیل حکومت بوده، اصل کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام کارهای فرهنگی است که مربوط به حکومت است.
کد خبر: ۶۶۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 22April 2024

اصل کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام کارهای فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری هر چه بهتر مراسم ها و مناسبت‌های مذهبی با اشاره به رعایت برخی نکات در برگزاری مراسم ها و حفظ ظواهر کار و پیگیری دقیق تر مقدمات و تدارکات آن اظهار داشت: باید از وجود خیرین اصفهان برای بهتر برگزار کردن مراسم ها و ماندگار شدن اثر کار بهره برد. 

وی افزود: فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای انجام امور فرهنگی است که مربوط به جزییات تشکیل حکومت بوده، اصل کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام کارهای فرهنگی است که مربوط به حکومت است، زیرا یک منبع دولتی دارد و البته کمک در برخی از مراسم ها نیز مناسب بوده، اما اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم هایی است که مبنای حکومتی دارد. 

امام جمعه اصفهان شکرگزاری در برابر خداوند به پاس حضور در جایگاه فعالیت در مسائل مذهبی را امری لازم و ضروری دانست و گفت: شکر خدا را فراموش نکنید، زیرا این که جمعی را در بین انسان ها برای انجام یک کار خوب انتخاب کنند، این انتخاب بی جهت نبوده است.

وی اضافه کرد: این تقسیم ها، تقسیم الهی است و زمانی که انسان متوجه می شود به انجام یک کار مذهبی توفیق یافته، این بر خدا منتی ندارد و باید خدا را شکر نمود.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: اولین مرحله شکر آن است که همه امور و کارها را از سوی خدا بدانیم و خداوند را شکر کنیم که در خدمت به مردم و در کار مذهبی هستیم و این مسئله جای شکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها