مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان:

هنر مهمترین ابزار انتقال فرهنگ دفاع مقدس در گام دوم انقلاب است

سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره به ضرورت حفظ فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: هنر مهمترین ابزار انتقال این فرهنگ از گام اول انقلاب به گام دوم است.
کد خبر: ۶۶۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 22April 2024

هنر مهمترین ابزار انتقال فرهنگ و تجربه دفاع مقدس به گام دوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان؛ سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت استان اصفهان در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه نقاشی آبرنگ استاد «مصطفی شعرباف»، با اشاره به دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: افتتاح این نمایشگاه در سالروز فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل سپاه حسن انتخاب خوبی ست و‌ جای خرسندی دارد.

وی ادامه داد: استاد «مصطفی شعرباف» از هنرمند نامی اصفهان و فعال در حوزه دفاع مقدس است که آثار فاخری را در این عرصه خلق کرده‌اند.

رضایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به اصفهان در آبانماه ۱۳۸۰، گفت: ایشان شهر اصفهان را شهر دفاع شجاعانه و هنرمندانه دانستند و اساتیدی همچون استاد شعرباف به مصداق این بیانات، با هنر خود هم در زمان جنگ و هم در وهله کنونی روایت دفاع مقدس را هنرمندانه به نسل های آینده منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در گام دوم انقلاب و اهداف پایه گذاری شده آن هستیم افزود: قطعا در انتقال تجارب، فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس، هنر نقش بسزایی دارد و باید با بهره گرفتن از هنرمندان شاخص به این سمت وسو برویم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: لازم است برای نسل جوان این دوره از ابزار هنر و آثار هنرمندان در انتقال تجارب انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس قدم برداریم و خدا را شکر در افتتاحیه این نمایشگاه در آثار نقاشی آبرنگ، مصدایق شهدای دفاع مقدس و انتقال این تجارب به جوانان و تمام اقشار جامعه مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: از تمامی هنرمندان اصفهان دعوت می‌کنم با هنر خود در انتقال ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس ما را یاری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها