فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع):

وحدت ارتش و سپاه خوار چشم دشمنان است

سرهنگ قریشی با اشاره به پیشینه همکاری و هماهنگی ارتش و سپاه از بدو شکل‌گیری تا کنون، گفت: وحدت ارتش و سپاه خوار چشم دشمنان است.
کد خبر: ۶۶۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 21April 2024

وحدت ارتش و سپاه خوار چشم دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «سید احمد قریشی» فرمانده ناحيه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان در جمع مردم رهنان، با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش و ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه، اظهار داشت: این دو نهاد نظامی در دفاع مقدس و مقابله با داعش و در روزهای اخیر هماهنگی و اجرای عملیات وعده صادق هماهنگی بسیار بالایی داشته‌اند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) اصرار به حفظ ارتش و همکاری ارتش و سپاه داشتند و این وحدت مایه عزت ‌و افتخار نظام اسلامی و خوار چشم دشمنان اسلام شد.

قریشی با اشاره سخن شهید صیادی مبنی بر اینکه ارتش و سپاه دو لشکر الهی نیستند بلکه یک لشکر الهی هستند، افزود: ارتش و سپاه در کنار هم خدمات بسیاری بزرگی داشته‌اند.

 وی اضافه کرد: مردم باید در زمینه اخبار هوشیار باشند، زیرا دشمن تلاش دارد با تسلط بر افکار عمومی القائات خود را به جامعه منتقل کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: لازمه عاقبت بخیری گوش فرمان ولی فقیه بودن است و لازم است به تدابیر فرمانده کل قوا اعتماد کامل داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها