فرمانده انتظامی مازندران:

دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال و موثر در طرح نور

سردار «مفخمی شهرستانی» با اشاره به وظایف و ماموریت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در طرح نور بر حضور فعال و موثر این دستگاه‌ها در کنار پلیس تاکید کرد.  
کد خبر: ۶۶۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ - 21April 2024

دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال و موثر در طرح نوربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب که در قالب طرح نور از ۲۵ فروردین سالجاری در سطح کشور و همزمان در سطح استان مازندران کلید خورد با توجه به گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان دهنده آن است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح استان نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌های آتی روند بهتر و مناسب تری خواهد یافت.

وی تصریح کرد: اقبال مردمی نیز نسبت به اجرای این طرح بسیار خوب اریابی شده که با اجرای پویش بزرگ «زنجیره مردمی» در سواحل دریای مازندران در حمایت از عملیات «وعده صادق» و «طرح نور» از سوی مردم ولایتمدار استان در روز پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت سال جاری، نمایان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: روز به روز بر این حمایت‌ها افزوده می‌شود که جا دارد، ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار و مومن استان از تلاش‌ها و زحمات همکاران خود در جای جای استان که شبانه روز در اجرای این ماموریت فعالیت دارند، قدردانی کنم.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به وظایف و ماموریت‌های ۳۲ دستگاه اجرایی در طرح عفاف و حجاب، تصریح کرد: این دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در حوزه میدانی به وظایف خود عمل کنند. 

وی از همکاری و تعامل خوب سپاه کربلا، نیروی مقاومت بسیج و همیاران پلیس در این طرح قدردانی کرد و افزود: ستاد احیاء امر به معروف، گروه‌های مطالبه گر و دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه که جامعه هدفی دارند و تعداد زیادی از زنان و دختران در آن جامعه حضور دارند، باید در کنار پلیس به مجموعه انتظامی برای اجرای هر چه بهینه این طرح کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در میدان و پوشش تمام نقاط و اجرای موفق این طرح تاکید کرد و گفت: اگر مجموعه ۳۲ دستگاهی که در طرح عفاف و حجاب برای آنان وظایفی تعیین شده در کنار پلیس به وظایف خود عمل کنند، طرح بسیار موفقی خواهد بود که اقبال مردمی را به همراه خوهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها