پنجمین شماره از نشریه تخصصی «عصر ماندگار» در خوزستان منتشر شد

پنجمین شماره از نشریه تخصصی حوزه دفاع مقدس با عنوان «عصر ماندگار» همراه با تصاویر منتخب مربوط به فعالیت‌های شاخص اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سطح کشور منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 21April 2024

پنجمین شماره نشریه تخصصی «عصر ماندگار» در خوزستان منتشر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، پنجمین شماره از نشریه تخصصی حوزه دفاع مقدس خوزستان با عنوان «عصر ماندگار» در سطح کشور منتشر شد.

 در شماره‌های پیشین از این نشریه به سومین و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام و میزبانی خوزستان از این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری پرداخته شد همچنین در چند شماره قبل، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان و مصاحبه اختصاصی شخصیت‌ها و فرماندهان ارشد نظامی کشور در استودیو تلویزیونی «عصر ماندگار» پومشش داده شد.

 این نشریه فعلا به صورت گاهنامه با صفحه آرایی «شکوفه زایرنوری» و «مهدی پاک»، ویراستاری «عبدالرحیم سوارنژاد»، تصویرگری «هوشنگ نوبخت» و سردبیری سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» منتشر می‌شود و البته در آینده‌ای نزدیک نیز به همه مناسبت‌های ارزشی در تقویم ملی کشورمان به خصوص در حوزه دفاع مقدس ویژه نامه‌هایی با محتوای متفاوت چاپ و منتشر خواهد شد.

در این شماره آخرین اخبار و تصاویر منتخب مربوط به فعالیت‌های شاخص اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در یکسال گذشته چاپ و به صورت رنگی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار