نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اقتدار ایران اسلامی در جهان با اقدام اخیر سپاه تثبیت شد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشور‌های بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها را کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.
کد خبر: ۶۶۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 21April 2024

اقتدار ایران اسلامی در جهان با اقدام اخیر سپاه تثبیت شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی اظهار داشت: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردارد خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که این امر از سوی سپاه محقق شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشور‌های بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها را کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

وی ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و کاملا قانونی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: حضرت امام (ره) حکومت اسلامی را پایه گذاری کردند و یک بسته کامل پشتیبان نیز برای جامعه تدارک دیدند که آن هم تشکیل سپاه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار