با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی از عموم مردم، نیرو‌های مسلح و مسئولان استانی

امیر «شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی با صدور پیامی از عموم مردم، نیرو‌های مسلح و مسئولان استان قزوین که در هفته ارتش مشارکت داشتند تقدیر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۶۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 18April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی با صدور پیامی از عموم مردم، نیرو‌های مسلح و مسئولان استان قزوین که در هفته ارتش با همدلی و همراهی خود مایه دلگرمی ارتشیان سرافراز شدند تقدیر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»

ارتش قهرمان ایران از همان ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مقتدرانه خود در خط مقدم نبرد و پیکار با دشمنان وطن اسلامی نشان داد که همواره جان فدای ایران و ایرانیان است.

مردم بزرگوار ایران عزیز نیز این اخلاص، فداکاری و از خودگذشتگی خدمتگزاران خود را به خوبی دریافته و همواره با پشتیبانی و حمایت از فرزندان خویش موجب دلگرمی و اقتدار بیش از پیش آنان شده اند.

اکنون به مانند ادوار گذشته با برپایی مراسم باشکوه رژه پیاده و خودرویی نیرو‌های مسلح در ۲۹ فروردین ماه، هفته ارتش در سال ۱۴۰۳ به پایان خود رسید، اما آنچه که از یاد‌ها فراموش نمی‌شود و در دل‌های خادمان ملت ماندگار است لطف بیکران عموم مردم انقلابی و مسئولان استانی است.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم که ضمن تبریک مجدد روز ارتش به ارتشیان سرافراز لشکر ۱۶ زرهی از این عزیزان که با جان و دل در برنامه‌های هفته ارتش مشارکت داشتند؛ تشکر و سپاس ویژه داشته باشم.

همچنین بر خویش لازم می‌دانم که از عموم مردم استان قزوین، خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم قزوین، مسئولان و روسای ادارات، سازمان ها، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی و رسانه‌های خبری که در هفته ارتش با لشکر ۱۶ زرهی همراه و همدل بودند و با شرکت در مراسم روز ارتش و یا با حضور در قرارگاه عملیاتی لشکر یا با ارسال پیام‌هایی این روز مبارک را تبریک گفتند تقدیر و قدردانی کنم.

در نهایت خداوند متعال را شاکریم که فرصت خدمتگزاری در لباس مقدس ارتش را برای کارکنان لشکر ۱۶ زرهی فراهم کرده است تا در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم قدرشناس ایران اسلامی و حفاظت و حراست از آنان گام بر دارند.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار