بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت روز معلم

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری (ره)» و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷ - 30April 2024

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز شهادت شهید «مرتضی مطهری (ره)» و روز معلمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری (ره) و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر فرهنگ اسلامی برجامعه حاکم باشد، همه‌ی مردم باید خود را مدیون معلم بدانند.
امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

باصلوات بر محمد وآل محمد (ص) و با احترام و بزرگداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد عالیقدر علامه شهید آیت‌الله مرتضی مطهری (رحمة الله وعلیه) پاره تن امام خمینی (ره)، شخصیتی که عمر شریف وارزنده خود را در راه اهداف والای اسلام و انقلاب عزیز صرف نمود و با انواع کج روی‌ها و انحرافات، با دلیل و منطق ایستادگی نمود.

او که به حق معلمی بود بزرگ و پاداشی جز شهادت نمی‌توانست شایسته این دانشمند گرانقدر باشد، که الگویی به تمام معنابرای معلمان شهیدی که از مکتب علم و معرفت به سوی آسمان بی کران معرفت الله بال و پر گشودند.

استاد ارجمندی که همیشه ستایشگر معلمانی بود که اندیشیدن را بیاموزند، نه اندیشه‌ها را، اکنون که در آستانه برگزاری کنگره ملی امیران، سرداران و ۲۰۰۰ شهید والامقام استان ولایت مدار و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد قرار داریم، ضمن گرامی داشت یاد این استاد فرزانه و همه شهیدان والامقام فرهنگی، روز معلم را به تمامی مدیران، اساتید، معلمان و دبیران ارزشمند ایران عزیز، بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می‌نماییم.

از خداوند قادر و متعال خواهانیم که ما را در تداوم آرمان‌های والای امام خمینی (ره) وشهیدان شاهد، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) یاری نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار