فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

ارتش به هرگونه تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهد

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: آمادگی داریم به هرگونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم. 
کد خبر: ۶۶۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 16April 2024

فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که صبح امروز به مناسبت روز ارتش در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار  آرمان‌های امام خمینی (ره)  تجدید میثاق می‌کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه رژه نیرو‌های مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این  ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی را در قالب رونمایی‌ها و نمایشگاه‌ها به استحضار ملت عزیز ایران خواهیم گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح عنوان کرد: مهم‌ترین وجه تمایز نیرو‌های مسلح کشورمان با نیرو‌های مسلح کشور‌های دیگر در ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیرو‌های مسلح نهادینه شده است، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح کشورمان تأکید بر خودکفا بودن دارند که این امر با نگاه به ظرفیت‌های داخلی محقق شده است. 

امیر حیدری افزود: در ۲۳ رسته دفاعی نزاجا که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد، ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم، بلکه کاملاً مستقل و خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند.

سرتیپ حیدری درخصوص میزان توانمندی نیرو‌های مسلح کشور خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به هرگونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها