فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندران

سردار «مسلمی» از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین «وعده صادق» و «طرح نور» در سواحل دریای خزر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ - 15April 2024

تشکیل زنجیره انسانی در سواحل مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در سواحل دریای خزر خبر داد.

سردار مسلمی با بیان اینکه با نظر استاندار مازندران از همه ظرفیت‌های استان برای اجرای و انجام این زنجیره انسانی که مطالبه و نظر آحاد و اقشار مختلف جامعه بوده است، باید استفاده شود و به همین منظور امروز در جلسه‌ای، با هدف بسیج نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های لازم تأکید شد.

فرمانده سپاه کربلا زمان تشکیل این زنجیره انسانی را ۳۰ فروردین ساعت ۱۰ صبح در سراسر سواحل استان اعلام و خاطرنشان کرد: برآورد ما این است که حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردان و زنان غیور استان در این پویش شرکت کنند.

به‌گفته سردار مسلمی، پیام مردم استان با برگزاری این پویش حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از نیرو‌های فراجا در اجرای طرح عفاف و حجاب و مقابله با آن دسته کم از گروه‌ها و افراد هنجارشکن در این حوزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها