دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

«تشکل‌های مردمی» و «رسانه» بازوان قدرتمند «امر به معروف و نهی از منکر» هستند

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های ستاد دو بازوی قدرتمند و توانای تشکل‌های مردمی و رسانه را در استان به کار خواهیم گرفت، گفت: رسانه در ترویج معروفات نقش ویژه و موثری دارد.
کد خبر: ۶۶۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ - 15April 2024

تشکل‌های مردمی و رسانه بازوان قدرتمند امر به معروف و نهی از منکر هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی احمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران امروز در آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی منکر استان که در مجتمع اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های ستاد دو بازوی قدرتمند و توانای تشکل‌های مردمی و رسانه را در استان به کار خواهیم گرفت، اظهار داشت: رسانه در ترویج معروفات نقش ویژه و موثری دارد.

وی افزود: طرفینی کردن امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو فریضه الهی یک راهکار و رویکرد ماست که مردم در هر بخشی بتوانند نسبت به منکرات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی حساسیت به خرج دهند و مطالبه گری کنند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر را نماینده خودشان بدانند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه نیاز به همکاری و همیاری دستگاه‌های اجرایی بویژه دستگاه قضایی و نیروی مسلح داریم، ادامه داد: باید راه شهدا را پیش بگیریم که برکت در آن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها