توسط نماینده رژیم صهیونیستی؛

اکران مقتدرانه موشک‌های ایرانی بر فراز مسجد‌الاقصی در سازمان ملل+ عکس

تصاویری از موشک‌های ایرانی بر فراز مسجدالاقصی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل توسط نماینده رژیم صهیونیستی به نمایش درآمد و این جلسه بدون بیانیه یا قطعنامه‌ای علیه ایران پایان یافت.
کد خبر: ۶۶۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 15April 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «ما قورباغه در آب جوش نیستیم.» این بخشی از متن اظهارات گیلعاد اردان، نماینده اسرائیل در جلسه امروز شورای امنیت بود که درشت روی یک برگه نوشته شده بود. جلسه‌ای که خلاف تصور غربی‌ها، بدون بیانیه یا قطعنامه‌ای علیه ایران پایان یافت.

این سخن نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل، اشاره به نوعی سیاست دارد که در توضیح آن آمده است: «در افسانه‌ها آمده که زمانی که قورباغه را داخل یک دیگ پر از آب قرار می‌دهند و آب آن را به تدریج داغ می‌کنند، قورباغه نمی‌تواند متوجه افزایش تدریجی حرارت شود.

او آنقدر در دیگ می‌نشیند تا بمیرد. تغییر دما، آنقدر تدریجی است که قورباغه متوجه جوشیدن خود در آب داغ نمی‌شود.

اکران مقتدرانه موشک‌های ایرانی بر فراز مسجد‌الاقصی+ تصاویر

امروز، این، ایران و محور مقاومت هستند که از رویکردی سنجیده برای افزایش دما در غرب آسیا استفاده می‌کنند تا زمانی که آب «قورباغه‌های» آمریکا و رژیم صهیونیستی را بجوشاند.

استراتژی، انضباط و صبر استراتژیک (نقطه مقابل صبر کوتاه‌مدت غربی) ایران را به پیروزی خواهد رساند. زمان با ایران و محور مقاومت همراهی می‌کند.»

اکران مقتدرانه موشک‌های ایرانی بر فراز مسجد‌الاقصی+ تصاویر

همچنین در این جلسه، گیلعاد اردان تصویری از موشک‌های ایرانی بر فراز مسجدالاقصی را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها