در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمده است؛

عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی بود که با اقتدار سپاه پاسداران بر رژیم صهیونیستی نواخته شد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی پاسخ کوبنده و غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، بیانیه‌ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ - 14April 2024

عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی بود که با اقتدار سپاه پاسداران بر رژیم صهیونیستی نواخته شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی پاسخ کوبنده و غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«وَ ما خَلَقْنَا السَّماءَ وَ الْأَرْضَ وَ ما بَیْنَهُما لاعِبِینَ لَوْ أَرَدْنا أَنْ نَتَّخِذَ لَهْواً لَاتَّخَذْناهُ مِنْ لَدُنَّا ... بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ ...» آیه ۱۶ سوره انبیاء

بلکه ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آنرا هلاک سازد.»

اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایتکار صهیونیستی پاسخ دندان شکنی بود که با اقتدار به نمایش درآمد.

این عملیات شجاعانه، مهم و راهبردی نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از عزت، عظمت و غرور ملی فرزندان ایران اسلامی دارد که با توکل به خدا و بدون کوچکترین هراس به اجرا درآمد موجب افتخار  و نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی است و معادلات منطقه‌ای و جهانی را تغییر داد.

عملیات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی بود که با دستان قدرتمند فرزندان ایران اسلامی به دشمن تروریست و کودک کش صهیونیستی نواخته شد، و این حرکتی شایسته در مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم بود.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تبریک عملیات موفق و حساب شده «وعده صادق» به نیرو‌های سپاه پاسداران و ملت عزیز ایران اسلامی، خانواده‌های معزز شهدای جبهه مقاومت اعلام می‌دارد هرگونه تعرض و تجاوز دشمن را به خاک جمهوری اسلامی برنمی‌تابد و قطعا پاسخ قاطعانه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها