اعلام برگزیدگان مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» در قم

مسئول بسیج رسانه استان قم از اعلام برگزیدگان مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» از سوی این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ - 13April 2024

اعلام برگزیدگان مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» در قم«داود شمس» مسئول بسیج رسانه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم، اظهار داشت: مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» در ایام منتهی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ایجاد شور و نشاط رسانه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در قم برگزار شد.

وی افزود: مسابقه فوق بین رسانه‌های استان برگزار و از بین ۶۱ اثر رسیده، برگزیدگان دو بخش تیتر و گزارش تصویری پس از داوری، انتخاب و معرفی شدند.

شمس خاطرنشان کرد: بر این اساس، در بخش تیتر از ۳۹ اثر رسیده، رقیه‌سادات موسوی از خبرگزاری پانا استان قم با تیتر «شکوه حضور؛ پیشکش کودکان غزه» رتبه اول را کسب کرد، همچنین مهدی هواسی از پایگاه خبری قمنا با تیتر «خبرنگارانی که با خاموشی‌شان تاریخ را نوشتند» و علی اسدی از پایگاه تحلیلی حوزوی رحامدیا با تیتر «طوفان‌الاحرار»؛ از قلب شرق تا عُمق غرب، به عنوان نفرات دوم و سوم بخش تیتر شناخته شدند.

مسئول بسیج رسانه ادامه داد: در بخش گزارش‌تصویری و عکس‌خبری نیز از ۲۲ اثر رسیده، حمید عابدی از خبرگزاری رسا با گزارش تصویری «راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای قدس در تهران»، محسن کرمعلی از باشگاه خبرنگاران جوان با گزارش تصویری «تشییع پیکر شهید محسن صداقت در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳ / قم» و محمدعلی مریزاد از خبرگزاری تسنیم با گزارش تصویری «تشییع پیکر مطهر شهید محسن صداقت در راهپیمایی روز قدس – قم» به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.

شمس تاکید کرد: در راستای حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین، برگزاری مشابه چنین مسابقات، پویش‌ها و برنامه‌هایی همچنان با جدیت تمام از سوی سازمان بسیج رسانه استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها