دیدار نماینده فرمانده کل سپاه با خانواده سردار شهید «رمضانعلی صحرایی رستمی»+ تصاویر

به مناسبت عید سعید فطر نماینده فرمانده کل سپاه سردار سرلشگر پاسدار «حسین سلامی» با خانواده سردار شهید «رمضانعلی صحرایی رستمی» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۶۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 13April 2024

دیدار نماینده فرمانده کل سپاه با خانواده سردار شهید «رمضانعلی صحرایی رستمی»+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت عید سعید فطر نماینده فرمانده کل سپاه سردار سرلشگر پاسدار «حسین سلامی» با خانواده سردار شهید «رمضانعلی صحرایی رستمی» دیدار کرد.

در این دیدار که مقارن با عید سعید فطر برگزار شد سردار ابومحمد از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت به نمایندگی از سردار فرمانده کل سپاه، سلام و تبریک سردار سرلشکر پاسدار سلامی را به خانواده سردار شهید صحرایی ابلاغ کرد.

سردار ابومحمد با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید «رمضانعلی صحرایی»، ایشان را از سرمایه‌های کشور و از موسسین سپاه دانست که سهم و نقش حماسه آفرینی شان در تعالی بخشیدن به اعتبار نظام و ارتقای امنیت مردم بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه به بیان خاطرات کوتاه خود از حضور در جبهه مقاومت پرداخت و منش اخلاقی و انسانی حاج قاسم سلیمانی را دو عامل موفقیت ایشان در میدان‌های سخت مقاومت دانست و به بیان خاطره‌ای در این خصوص پرداخت: «در حال پاکسازی جاده حلب، وقتی از طریق بیسیم و با کد رمز به جلسه‌ای فراخوانده شدم، انتظار داشتم فراخوان بنده از نقطه‌ای که چندصدکیلومتر با مکان جلسه فاصله داشت، برای یک مساله عاجل و راهبردی باشد و محتوای جلسه، مرور راهبرد‌ها و طرح‌های عملیاتی باشد، اما برخلاف انتظار، مواردی از این دست در حاشیه جلسه قرار گرفت و حاج قاسم پس از دریافت گزارشات از نحوه پاکسازی منطقه، بر این مهم تاکید کرد که «هر اقدام فرماندهان ایرانی جبهه مقاومت می‌بایست زیر پرچم سوریه باشد و معرکه‌گیری ایرانی بدون درنظرگرفتن ملاحظات حاکم بر این کشور ممنوع است» و در ادامه بر این نکته تاکید کرد: طرح‌های مقابله با مسلحین سوری باید به گونه‌ای باشد که آن‌ها در پاسخ، کمترین آسیب جسمی و روانی را بر مردم روستا‌ها و شهر‌های سوریه وارد آورند.

این نکته سنجی اخلاقی و اجتماعی حاج قاسم در قامت یک فرمانده تمام عیار نظامی در جلسه‌ای که با حضور تنی چند از فرماندهان ایرانی مقاومت ایراد شد، برای بنده بسیار پندآموز بود.

سرهنگ «جواد صحرایی رستمی» فرزند شهید با تشکر فراوان از سلام و هدیه‌ی عیدانه سردار سلامی، گفت: خانواده‌های شهدا به خصوص خانواده‌های فرماندهان شهید، با دورشدن از هرگونه شعار و تظاهر، بسیاری از گفتنی‌های خود را در میدان و معرکه عمل به نمایش گذاشتند و توقع محوری این خانواده و دیگر خانواده‌های فرماندهان شهید از متولیان امر، پاسداشت همان اهداف و دغدغه هاییی است که به همراه شهیدان خود، تحقق آن‌ها را در میدان دفاع از مرز و بوم، پی گرفتند و در این راه، موهبت حیات خود را که همان جان، جوانی و آسایششان بود، کف دست گرفتند.

در پایان این دیدار، همسر و دختر سردار شهید صحرایی به بیان خاطراتی از دوران مبارزات انقلاب و حضورشان در دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها