استاندار گلستان:

جایگاه والدین شهدا رفیع و سترگ است

زنگانه گفت: جایگاه پدران و مادران معزز شهدا، جایگاهی رفیع و سترگ است که توانسته‌اند چنین فرزندان سلحشور، مومن و ولایتمداری را تقدیم انقلاب اسلامی کنند.
کد خبر: ۶۶۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳ - 12April 2024

ارجاع به سردبیر/ در تمامی اخبار ارسالی، عکس به متن چسبیده است!! لطفاً هم این خبر را اصلاح کنید و هم در خبرهای بعدی، فاصله استاندارد میان عکس و متنِ خبر را رعایت کنید/ جایگاه والدین شهدا رفیع و سترگ است

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خبر درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار و گرانقدر شهیدان والامقام نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی‌نژاد موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

ایشان بانویی جلیله، فهیمه، صبور و مومنه بود که عمری در کنار مرحوم «حاج علیرضا بهمنی‌نژاد» زیست و با تقدیم سه شهید والامقام در مسیر انقلاب اسلامی دین خود را به آرمان‌های جمهوری اسلامی و امامین انقلاب و میهن عزیزمان ادا کرد.

جایگاه پدران و مادران معزز شهدا، جایگاهی رفیع و سترگ است که توانسته‌اند چنین فرزندان سلحشور، مومن و ولایتمداری را تقدیم انقلاب اسلامی نمایند.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده محترم این شهیدان گرانقدر، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه و همنشینی با حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان مکرم، صبر جمیل و اجر جزیل مسیلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار