پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد

سرهنگ «کاظمی» در پیامی درگذشت مادر شهیدان «حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 12April 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمد رضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی درگذشت «فاطمه مازندرانی» مادر شهیدان والامقام «حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

صلابت و استواری مادران شهدای گرانقدر و والامقام که دردانه خود را در راه رضای الهی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرده اند، با هیچ زبانی قابل ستایش نیست؛ چرا که شهادت لایق انسان‌های عارف و به کمال رسیده‌ای است که از جان خود به خاطر لقاء الهی گذشته و شهادت را به تمامی لذات مادی و دنیوی ترجیح داده اند.

درگذشت بانوی مومنه، ام الشهدا، مادر محترم سه شهید نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد، حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدای والامقام و تمامی ملت غیور ایران اسلامی خصوصا مردم شهیدپرور استان گلستان، تسلیت گفته و بر اسوه‌ی صبر و بردباری مومنانه آن مرحومه با ارادت خالصانه و متواضعانه ادای احترام می‌نماییم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و معظم شهیدان بهمنی نژاد برای آن مرحومه علو درجات الهی و همنشینی با حضرت فاطمه الزهرا(س) را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار