به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

دیدار اعضای خانه مطبوعات قم با مستندساز دفاع مقدس

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی با حضور در منزل «حسن عنایتی»، با این هنرمند شاخص و پیشکسوت استان قم در دوران دفاع مقدس، دیدار کردند.
کد خبر: ۶۶۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ - 11April 2024

دیدار اعضای خانه مطبوعات قم با مستندساز و پیشکسوت دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از قم، مدیر و تعدادی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم به مناسبت بیستم فروردین سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی با «حسن عنایتی» هنرمند شاخص و پیشکسوت استان قم در دوران دفاع مقدس، دیدار و از تلاش‌های وی تجلیل کردند.

عنایتی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیاری را به جان خریدند و بسیاری از آنان به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند تا امروز آحاد جامعه بتوانند در امنیت زندگی کنند و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی با بیان چند خاطره از دوران دفاع مقدس و سختی کار رسانه‌ای در آن زمان گفت: بسیاری از تصاویر و فیلم‌های رشادت رزمندگان استان قم در سال‌های دفاع مقدس هنوز به جامعه و نسل جوان امروز نشان داده نشده است.

عنایتی ادامه داد: در این زمینه نیازمند کار جدید با همراهی جدی نهاد‌های فرهنگی هستیم که این امر مصداق جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

در دیدار فوق، مهدی توکلیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و امیر حسامی نژاد مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان نیز حضور داشتند.

حسن عنایتی از پیشکسوتان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران هشت سال دفاع مقدس است و بسیاری از فیلم‌ها و عکس‌های رزمندگان قمی، یادگار تلاش این هنرمند مستندساز و تعدادی از همکاران وی در لشکر ۱۷ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها