اعزام ۱۲۰ نفر از کادر درمانی گروه‌های جهادی استان قم به مسجدسلیمان و اندیکا

۱۲۰ پزشک، پرستار و کادر درمانی گروه‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی استان قم به مناطق محروم مسجد سلیمان و اندیکا در استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۶۶۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 11April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، ۱۲۰ پزشک، پرستار و کادر درمان گروه‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی استان قم طی مراسمی در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم، عازم مسجد سلیمان و اندیکا شدند.

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم، طی سخنانی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی و می‌تواند نقش مهم و سازنده‌ای در روحیه انسان‌ها داشته باشد، اظهار داشت: خدمت به مردم مناطق محروم از توفیقاتی است که خداوند شامل حال پزشکان عزیز کرده است که باید همواره قدردان خداوند باشیم.

اعزام ۱۲۰ نفر از کادر درمانی گروه‌های جهادی استان قم به مسجدسلیمان و اندیکا

سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) نیز با اشاره به نقش و فعالیت گروه‌های جهادی گفت: گروه‌های جهادی در حوزه پزشکی اقدامات موثری در سطح استان و خارج از استان انجام داده و همواره الگو بوده اند.

وی افزود: بسیج در تمامی عرصه‌ها در خدمت مردم است که اینبار شاهد حضور پزشکان و متخصصان امر پزشکی در حوزه‌های مختلف هستیم که این اقدام ارزشمند اثرات بسیاری به همراه خواهد داشت.

مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: مردم منطقه اندیکا از محرومیت بسیاری برخوردار بوده و چشم امید به برگزاری این اردو‌های جهادی دارند که امسال برای سومین سال خدمات پزشکی از استان قم به مردم آن مناطق ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی توسط گروه‌های جهادی پزشکی، خدمات فرهنگی نیز توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در آن منطقه انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پزشکان بسیجی شامل متخصصان قلب، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، داخلی، کودکان، ارتوپد، دندان پزشکی و... هستند که از سه شنبه ۲۱ فروردین ماه به منطقه مسجد سلیمان و اندیکا اعزام و تا روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه خدمات رسانی پزشکی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها