مسئول آموزش در مدیریت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری کارگاه نویسندگی دفاع مقدس در مشهدالرضا

میری از برگزاری کارگاه نویسندگی با حضور اساتید و نویسندگان مطرح استان و با محوریت مصاحبه در تاریخ شفاهی، اصول و مبانی خاطره‌نویسی و اصول و مبانی داستان‌نویسی در مشهدالرضا خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰ - 11April 2024

برگزاری کارگاه نویسندگی دفاع مقدس در مشهدالرضا«سید علیرضا میری» مسئول آموزش در مدیریت ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: متاسفانه تاکنون در عرصه‌های مختلف ادبیات پایداری از جمله دفاعی و امنیتی، فرصت‌های بسیاری از دست رفته که مهم‌ترین علت بروز چنین خللی؛ نبود افراد متخصص و متبحر در این عرصه‌ها بوده است. به همین دلیل و به جهت توانمندسازی افراد مستعد؛ نخستین دوره تخصصی کارگاه نویسندگی با محوریت مصاحبه در تاریـخ شفاهـی، اصـول و مبانی خاطره‌نویسی و اصول و مبانی داستان‌نویسـی با حضور اساتید مجرب از دهم اردیبهشت، به مدت ۱۶ جلسه در روز‌های پنجشنبه؛ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از محضر اساتید و نویسندگان حوزه دفاع مقدس «محمد خسروی‌راد»، «سید سعید موسوی»، «سید علیرضا مهرداد»، «منصور انوری» و «رویا حسینی» بهره‌مند خواهد شد.

مسئول آموزش در مدیریت ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه در خصوص نحوه حضور علاقمندان در کارگاه نویسندگی یادآور شد: اهالی شهر مشهد به صورت حضوری و علاقمندان از شهرستان‌های دیگر استان توسط دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها به صورت مجازی از مطالب ارائه شده در این کارگاه استفاده می‌کنند.

میری با اشاره به اینکه در پایان کارگاه نویسندگی؛ گواهینامه معتبر برای شرکت‌کنندگان، صادر خواهد شد، تأکید کرد: این سه کلاس در یک روز به صورت هم‌زمان اما در ساعت‌های مختلف برگزار می‌شود، به طوری که علاقمندان به حضور در چندین کلاس می‌توانند به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از دو یا سه کلاس بهره‌مند شوند.

وی در پایان صحبت خود یادآور شد: علاقمندان به حضور در کارگاه نویسندگی می‌توانند تا ۳۱ فروردین اطلاعات درخواستی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تحصیلات و رشته‌ تحصیلی، محل سکونت، شماره تلفن ضروری، دوره مورد نظر برای حضور در کارگاه، سوابق کاری و آثار چاپی را جهت ثبت‌نام به شماره‌های ۰۹۰۲۴۱۵۸۳۴۵ و ۰۹۱۵۷۶۹۵۵۰۴ پیامک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار