رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

شهید «آوینی» تبین گر صادق جبهه حق علیه باطل است

حجت الاسلام «زارعی کیاپی» با بیان اینکه آوینی تبین گر صادق جبهه حق علیه باطل و الگو برای جبهه فرهنگی است، گفت: با تلاش و مجاهدت، معرفت شهید آوینی‌ها دست یافتنی است.
کد خبر: ۶۶۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱ - 09April 2024

شهید «آوینی» تبین گر صادق جبهه حق علیه باطل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت سالروز شهادت «سید مرتضی آوینی» و بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی، مراسمی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران گفت: با بررسی احوالات سید مرتضی به دوران قبل از انقلاب و تحول درونی این عزیز که متأثر از دم مسیحایی امام راحل و جریان انقلاب اسلامی بود، می‌توان فهمید که با بصیرت خود، وظایفش را به درستی تشخیص و پس از کسب معرفت صحیح نسبت به انقلاب اسلامی و امام، الحمدلله عاقبتش ختم به شهادت شد و آوینی تبین گر صادق جبهه حق علیه باطل و الگوبرای جبهه فرهنگی شد.

زارعی کیاپی در ادامه ضمن معرفی ابعاد شخصیتی شهید افزود: شهید آوینی آنچنان هم دور از دسترس نیست و با کمی تلاش، جوانان ما می‌توانند همچون وی با معرفت به مبانی انقلاب، امام عصر و ولی فقیه و اقتضائات زمانه شهید آوینی‌هایی در عرصه جهاد تبین شوند.

وی در پایان نیز به چند جمله‌ی معروف شهید اشاره کرد و گفت: با هر جمله‌اش می‌توان یک کتاب نوشت و در هر جمعی که هستیم، بیش از پیش اعضای خانواده را با خصایص این شهدا آشنا کنیم و مطمئناً با یادآوری رشادت مردی‌ها و اخلاق بارزشان، کل جامعه عاشق منش شهدا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار