رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد؛

برگزاری جشنواره «بهار معنویت» در بوستان‌های مناطق شهر مشهد به مناسبت عید فطر

کیانی از برگزاری جشنواره «بهار معنویت» شامل برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوعات قرآنی و معارفی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، اجرای سرود و نمایش و مسابقات متنوع و جذاب ورزشی در بوستان‌های مناطق شهری مشهدالرضا به مناسبت عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 08April 2024

برگزاری جشنواره «بهار معنویت» در بوستان‌های مناطق شهر مشهد به مناسبت عید فطربه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «جاوید کیانی» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد اظهار داشت: به مناسبت عید سعید فطر و همزمان با بهار طبیعت، جشنواره فرهنگی ورزشی «بهار معنویت» در مناطق سیزده‌گانه شهری مشهد برگزار می‌شود.

وی در خصوص نحوه اجرای این جشنواره گفت: برنامه‌هایی که در این جشنواره تدارک دیده شده، به صورت خانواده‌محور است و شامل برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوعات قرآنی و معارفی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، اجرای سرود و نمایش و مسابقات متنوع و جذاب ورزشی می‌شود.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: علاوه بر این نیز در حاشیه این جشنواره از پیشکسوتان ورزشی و نام‌آوران شهر مشهد در عرصه‌های مختلف تقدیر خواهد شد.

همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت عید سعید فطر، جشنواره فرهنگی ورزشی «بهار معنویت» از ١٨ فروردین تا ٢٢ فروردین و در شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر در بوستان‌های بخارایی، حجاب، بهار، بسیج، امت، اردیبهشت، سحر، میدان پژوهش، نیلوفر آبی، ملت، صادقیه و ثامن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها