امام جمعه بافق مطرح کرد؛

جهانی شدن مسئله فلسطین از دستاورد‌های روز قدس

حجت‌الاسلام حسینی گفت: فلسطین پس از دستور امام راحل (ره) برای راهپیمایی روز قدس، بزرگترین مسئله جهان اسلام و ملت‌های مسلمان شد. 
کد خبر: ۶۵۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵ - 05April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «حسینی» امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تشکر از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: شما مردم روزه دار باوجود گذشت ۴۴ سال، همچنان پیرو فرمان امام راحل (ره) هستید. 

وی افزود: حضور چشمگیر و پررنگ شما مردم نشان دهنده ثبات شما در ولایتمداری است. 

حسینی بیان کرد: فلسطین پس از دستور امام راحل (ره) یک چالش مردمی و بزرگترین مسئله جهان اسلام و ملت‌های مسلمان شد. 

وی ادامه داد: دستاورد دوم آن، ایجاد روحیه مقاومت است چراکه وقتی ملت مظلوم فلسطین دیدند، ملت‌های مسلمان دیگر در حمایت از آن‌ها شعار می‌دهند، بر صبر و مقاومت خود افزودند. 

خطیب جمعه بافق گفت: امروز آنقدر جوانان فلسطینی مقتدرانه عمل می‌کنند که رژیم صهیونیستی آنقدری که از جوان فلسطینی می‌ترسد، از موشک نمی‌ترسد. 

وی بیان داشت: امروز زن و مرد فلسطینی، جوان، نوجوان و کودک فلسطینی مقاوم است و حتی کودکان فلسطینی در مقابل دوربین رسانه‌ها رجز می‌خوانند. 

حسینی گفت: متاسفانه مسئله بی حجابی در شهر ما قابل اغماض نیست و خواهشم از شما مردم این است که به صحنه بیایید و مردم و مسئولین را حمایت کنید چراکه اگر حمایت مردم باشد، ناهیان از منکر و آمران به معروف مقتدرانه کار خود را انجام می‌دهند. 

وی ادامه داد: دستاورد سوم روز جهانی قدس، شکل گرفتن موج اسرائیل ستیزی در جهان است.

امام جمعه بافق گفت: این نکته حائز اهمیت است که ملت ما بداند ما با اسرائیل مخالف هستیم و مقاومت در برابر اسرائیل را ملت ما بنیان نهاد. 

وی افزود: دستاورد چهارم روز قدس ولایت پذیری شمامردم است که مهمترین دستاورد هم همین است.

حسینی بیان کرد: ملت ایران هرچه از انقلابشان می‌گذرد، اطاعت پذیری آن‌ها از ولایت بیشتر می‌شود.

وی گفت: پنجمین دستاورد این است که اسرائیل را در پرتگاه قرار داده است و اسرائیلی‌ها و رژیم غاصب فهمیده‌اند که چهار پنج سال آینده را نخواهند دید. 

خطیب جمعه بافق همچنین با اشاره به حمله تروریستی راسک گفت: در منطقه راسک تعدادی از مرزبانان پاسداران و نیرو‌های فراجا به شهادت رسیدند که این شهادت را به خودشان تبریک عرض می‌کنیم. 

وی تصریح کرد: ملت ما انتظار دارند جواب دندان شکنی به این گروهک داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار