پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز قدس

سرهنگ رشیدی به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ - 04April 2024

پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از لرستان، سرهنگ پاسدار  «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، نماد وحدت مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام و یادآور حماسه‌ای ماندگار، دفاع از مظلومان است. در این روز، جهان نظاره‌گر  درخشش وحدت جهان اسلام و پیوند عمیق انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار است. 

روز جهانی قدس، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را بااشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم شریف و ولایتمدار استان لرستان، دعوت می نمایم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و شرکت در راهپیمایی روز قدس، در این حرکت مقدس و استکبار ستیزانه مشارکت کرده و بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمانهای مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار