پیام رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

حجت‌الاسلام «شریفی» رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در محکومیت حمله رژیم غاضب و منفور صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۵۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ - 03April 2024

پیام رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در محکومیت حمله رژیم غاضب و منفور صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشقبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی شریفی» رئیس عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در محکومیت حمله رژیم غاضب و منفور صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَكِنْ لَا تَشْعُرُونَ

حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که طبق تمام کنوانسیون‌های بین المللی  این اماکن مصون از تعرض،تخریب می باشند. این رژیم خونخوار با زیر پا گذاشتن تمام قواعد و قوانین بین المللی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق باعث شهادت سرداران رشید اسلام سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرلشکر پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی"  و ۵ تن از افسران و مستشاران ایران قانونی ایران در سوریه گردید.

بی شک این جنایات نه تنها تردیدی در حمایت از جبهه مقاومت و مردم دلیر و مظلوم غزه در مقابل این غده سرطانی  ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم همه آزادگان  جهان را در محو کامل این رژیم منحوس مصمم تر و راسخ تر خواهد کرد. اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدّظله العالی)، خانواده معزز این شهیدان عزیز و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، از خداوند منان علو درجات را برای این عزیزان پرپر شده و پیروزی جبهه مقاومت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار