دلنوشته/ حمید جهانگیر فیض‌آبادی

تقویت انقلاب اسلامی با شهادت فرزندان روح‌الله

یقین بدانید شهادت فرماندهان و مدافعان حرم موجب تقویت جریان انقلاب اسلامی می‌شود همچنان‌که با رفتن حاج قاسم، روند قدرت محور مقاومت در جهان اسلام، بسیار پویاتر و قوی‌تر از پیش شد و دنیا برای نقش محور مقاومت، حساب ویژه‌ای باز کرد.
کد خبر: ۶۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 03April 2024

تقویت انقلاب اسلامی با شهادت فرزندان روح‌اللهگروه استان‌های دفاع‌پرس _ «حمید جهانگیر فیض‌آبادی» پیشکسوت دفاع مقدس؛ با شهادت هر سردار سپاه اسلام، سرداران بیشمار دیگری با انگیزه و توان بیشتر برای حفظ نظام اسلامی مصمم‌تر می‌شوند. پرچم از دست هر سرداری که بر زمین می‌افتد، سرداران دیگری پرچم اسلام و ایران را بالاتر و بلندتر سر دست می‌گیرند و تا سپردن پرچم به دست امام زمان (عج)، از پای نخواهند نشست.

یقین بدانید شهادت این عزیزان باعث تضعیف جریان انقلاب اسلامی نشده و نخواهد شد. با رفتن حاج قاسم، روند قدرت محور مقاومت در جهان اسلام، بسیار پویاتر و قوی‌تر از پیش شده و دنیا برای نقش محور مقاومت، حساب ویژه‌ای باز کرده است. 

استکبار جهانی می‌داند که بدون در نظر گرفتن نقش ایران در منطقه و جهان، هیچ اقدامی مؤثر نخواهد بود.
اقدام جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی در بمباران کنسولگری ایران در دمشق و ترور‌های کور، در طول چهل‌وپنج سال گذشته به دنیا نشان داده که نه تنها در عزم راسخ نظام اسلامی و مردم مقاوم ایران خللی وارد نشده، بلکه قدرت جمهوری اسلامی، روز‌به‌روز افزون‌تر و بیشتر شده است.

تا جایی که ابرقدرت شرق و بسیاری از کشور‌های جهان برای دریافت موشک‌های بالستیک، پهپاد‌های قدرت‌مند رادارگریز، اژدر‌های دریایی، مهمات و تجهیزات نظامی با فناوری بالا دست نیاز به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز کرده‌اند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر حضرت حجت‌ابن‌الحسن (عج) به مناسبت شهادت سربازان باوفای‌شان، از خداوند تبارک و تعالی طول عمر امام خامنه‌ای، پیروزی جبهه مقاومت در تمام دنیا و نابودی جرثومه فساد و خونریزی یعنی رژیم جعلی صهیونیستی را خواهانیم و منتظر فرمان رهبر عزیزتر از جان‌مان می‌مانیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار