مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان:

طوفان الاقصی ضربه حیثیتی به رژیم صهیونیستی زد

حجت الاسلام گراوندگفت: طوفان الاقصی ضربه حیثیتی غیرقابل ترمیمی بر پیکره رژیم صهیونیستی بود.
کد خبر: ۶۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ - 02April 2024

طوفان الاقصی ضربه حیثیتی به رژیم صهیونیستی زدبه گزارش دفاع‌پرس‌  از لرستان حجت‌الاسلام «هادی گراوند» مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان امروز ( سه شنبه) در تجمع مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان ضمن محکوم کردن قتل‌ عام فجیع مردم در فلسطین و به خصوص بیمارستان شفا در غزه و نیز محکوم کردن حمله تروریستی به کنسولگری ایران و شهادت تنی چند از مجاهدان پاسدار،اظهار داشت: طوفان الاقصی ضربه حیثیتی غیرقابل ترمیمی بر پیکره رژیم صهیونیستی بود.

وی  افزود: این همه قتل و جنایت را رژیم صهیونیستی به تصور و باور غلط خود برای حفظ آبروی و حیثیت رفته خود انجام می‌دهد و روز به روز بر خشونت‌ها، خباثت‌ها و قتل‌های فجیع و دسته‌جمعی خودش می‌افزاید.

گراوند گفت: این‌بار نیز با حمله به کنسولگری ایران در سوریه به دنبال انحراف افکار عمومی جهان از جنایت‌های فجیع بیمارستان شفا، اعاده حیثیت بر باد رفته، گسترش جنگ به دیگر کشورهاست، غافل از اینکه این جنایت‌های هولناک قطعاً و یقیناً نابودی آنها را زودتر از موعد مقرر رقم خواهد زد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان افزود: جمهوری اسلامی پاسخ حمله تروریستی به دفتر کنسولگری و شهادت چند نفر از نیروهای نظامی کشور را با صلاحدید و در نهایت تدبیر خواهد داد.

در ادامه این تجمع که در کنار یادمان شهید گمنام دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، بیانیه‌ای در محکومیت حمله به دفتر کنسولگری ایران در سوریه توسط یکی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان خوانده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها